Hej Anominoer :)
Jeg er ved at tage de spæde skridt til at starte min egen virksomhed, men har brug for hjælp til noget så basalt som det rette navn! Jeg skal levere kommunikations og markedsføringsløsninger, til iværksættere og små virksomheder, til en attraktiv pris og af en attraktiv kvalitet.
Navnet skal selvfølgelig også bruges i logo sammenhæng og må derfor gerne være egnet dertil, eller komme med forslag til forkortelse. Her er kravene: 1) det skal udstråle hvad jeg laver og mit firma's kvalitet 2) det skal HELST indeholde mit mellemnavn Vesterbæk (helst med AE af hensyn til nettet)
Jeg har tænkt noget i retning af Vesterbaek Communication, det blev hurtigt skrinlagt fordi den naturlige forkortelse er VC (læs. WC) og giver negative associationer. Jeg hænger desværre rundt i løsninger omkring Vesterbaek, Communication, Marketing og Solutions.
Det er intet krav at det skal være på engelsk. Jeres hjælp ville være højt værdsat! |
Hej
Dit firma skal selvfølgelig hedde
xhusltionivåskarVÆSTERBÆKanltaåneingexiPPPq8.
Det er et vildt godt navn til en virksomhed, der skal konkurrere med mig
Nej - men helt ærligt.
Du skal ikke længere være bange for æ i et domænenavn, hvis dine kunder er danske.
Og jeg er helt enig i, at du skal bruge dit eget navn, når det er din viden, der er til salg.
Hvis du foretrækker Vesterbæk Communication, så brug dog det - der er ingen andre end dig selv, der tænker WC.
Velkommen på markedet.
mvh Hans