Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

navngivning af virksomhed... HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anominoer :)

Jeg er ved at tage de spæde skridt til at starte min egen virksomhed, men har brug for hjælp til noget så basalt som det rette navn!

Jeg skal levere kommunikations og markedsføringsløsninger, til iværksættere og små virksomheder, til en attraktiv pris og af en attraktiv kvalitet.

Navnet skal selvfølgelig også bruges i logo sammenhæng og må derfor gerne være egnet dertil, eller komme med forslag til forkortelse.

Her er kravene: 1) det skal udstråle hvad jeg laver og mit firma's kvalitet 2) det skal HELST indeholde mit mellemnavn Vesterbæk (helst med AE af hensyn til nettet)

Jeg har tænkt noget i retning af Vesterbaek Communication, det blev hurtigt skrinlagt fordi den naturlige forkortelse er VC (læs. WC) og giver negative associationer. Jeg hænger desværre rundt i løsninger omkring Vesterbaek, Communication, Marketing og Solutions.

Det er intet krav at det skal være på engelsk.

Jeres hjælp ville være højt værdsat!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:12

Hej

Dit firma skal selvfølgelig hedde

xhusltionivåskarVÆSTERBÆKanltaåneingexiPPPq8.

Det er et vildt godt navn til en virksomhed, der skal konkurrere med mig Big Smile

Nej - men helt ærligt.
Du skal ikke længere være bange for æ i et domænenavn, hvis dine kunder er danske.
Og jeg er helt enig i, at du skal bruge dit eget navn, når det er din viden, der er til salg.
Hvis du foretrækker Vesterbæk Communication, så brug dog det - der er ingen andre end dig selv, der tænker WC.

Velkommen på markedet.

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Sep 10
Skrevet kl. 13:19

Hej Hans

Jamen jeg er ellevild med dit første forslag ;D

Mit problem ligger i når jeg skal hen og forkorte det, eventuelt til brug i Logo (VC).

-Det kan selvfølgelig være at du har ret i, at man kun tænker over det når man faktisk skal udtale det.

Mange tak :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:25

DHampe:

Hej Hans

Jamen jeg er ellevild med dit første forslag ;D

Mit problem ligger i når jeg skal hen og forkorte det, eventuelt til brug i Logo (VC).

-Det kan selvfølgelig være at du har ret i, at man kun tænker over det når man faktisk skal udtale det.

Mange tak :)

Jeg kan godt forstå, at du ikke er vild med VC - også selvom problemet mest ligger i selve udtalelsen.

Men hvorfor så ikke bare bruge det danske ord Kommunikation? Så er du ude over det problem :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Sep 10
Skrevet kl. 13:27

Den tanke har jeg også tænkt, men så er jeg 'bekymret' over at der måske medfølger politiske associationer istedet. 

Ikke at det nødvendigvis er dårligt, men det er også en nærliggende tanke.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:43

DHampe:
men så er jeg 'bekymret' over

Hold op med at bekymre dig og kom i gang med at sælge noget kommunikation i stedet for.

Det tjener du meget mere på.

Ud over stepperne - kom, kom, kom...

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Sep 10
Skrevet kl. 13:48

Aye aye captain *gi'r honnør* :-P

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:10

DHampe:
Jeg har tænkt noget i retning af Vesterbaek Communication,

Hejsa :)

Jeg synes nu også at Vesterbaek Kommunikation lyder fint.. Men hvis du gerne vil have lidt alternativer, så kunne det da f.eks. være:

-Vesterbaek Media (medias, medie)

- Vesterbaek Idea (eller ideas, ide mv.)

- Vesterbaek Mediator

- Vesterbaek Promotion

- Vesterbaek Messenger

Fortsat held og lykke med navnet...

Mvh Uffe

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:12

DHampe:

Den tanke har jeg også tænkt, men så er jeg 'bekymret' over at der måske medfølger politiske associationer istedet. 

Ikke at det nødvendigvis er dårligt, men det er også en nærliggende tanke.

Det tror jeg nu ikke. Kommunikation bruges meget ofte indenfor marketing, reklame, etc.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)