Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min kone! (med Adwords og anden online markedsføring)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kone mangler en ekspert, som er uvildig og kompetent og som har lyst til at give løbende sparring på internet markedsføring (også andet end Adwords).

Hun skriver:

Jeg er indehaver af en webshop i vækst i Sverige (Mammashop.se) og har lige åbnet i Danmark også (www.mammashop.dk). Jeg har været i gang i 5 år og har efterhånden et rimeligt kendskab til branchen og selvfølgelig også begået det fleste dumheder.
Noget af det, der frustrerer mig mest er, at jeg hele tiden får at vide hvor vigtigt det er med søgemaskinerne og Google Adwords. At man hele tiden bør justere, overvåge og ændre i budgetter osv.

Jeg anvender i dag et bureau til mine svenske Adwords og kommer nok til at gøre det samme i DK. Som min virksomhed er skruet sammen, er det vigtigt for mig at dette ligger eksternt og vi har nogle samtaler, hvor tingene bliver gennemgået. Det koster en vis pris, men jeg har vurderet det er pengene værd.

MEN - når det så er sagt frustrerer det mig, at vi ikke øger omsætning ENDNU mere og jeg vil så gerne vide hvorvidt min Adwords og optimering er en success forretning. Meget kan man læse i Analystics, men jeg savner nogle mål.

Oversat til dansk, så har jeg tænkt på om der findes nogen form for en "Søgemaskine-Rådgiver"?? En person som jeg kunne sætte mig ned sammen med og kigge på mine Adwords og analytics. Opsætte nogle mål, vurderer søgeord, optimere og ikke mindst fortælle mig hvad jeg skal kræve / forvente fra mine eksterne Adwords firmaer. Jeg forestiller mig at disse møder kan holdes i København eller omegn og nogle af dem kan foregå på telefon.

Der er sikkert mange af jer guruer derude, som vil sige: "Det er let nok......du skal bare gøre det og det og det..." Men det jeg taler om her og det JEG har behov for er en form for uafhængig Rådgiver, som jeg kan arbejde sammen med og som i sidste ende vil spare mig for tid og at mine markedsføringskroner bliver brugt optimalt. En person som også kan fastholde firmaets fokus og MIN fokus på Adwords og SEO......Jeg betaler gerne for sådan en service, for jeg tror det vil spare penge i sidste ende.

Nogen der kender nogen derude??

Skriv til Mette på mette@mammashop.se

Du må gerne sætte mig med i kopi med administrator@mammashop.se

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:49

Hej Kim

Jeg har smidt Mette en mail. Markedsføringen på nettet er ikke en smal sag, især ikke for webside ejere som har masser andet at give sig til også.

Jeg håber at høre fra jer om et fremtidig samarbejde.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:21

Hej Kim,

Jeg er også frisk på at hjælpe jer. Du er meget velkommen til evt. at give mig et kald, så kan jeg nemmere lige få et overblik om hvor langt i er fra 'målet' og hvor meget det vil kræve.

Jeg hjælper jer også gerne godt på vej, for en del af det vil I nemt kunne klare selv.

GreenClickMedia som jeg arbejder for er eksperter i online markedsføring, og det er på tværs af mange forskellige medier.

Hvis I allerede har indgået aftale med René så er det helt iorden - det vil I bestemt heller ikke fortryde.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:17

Hej

Tak for nogle gode og seriøse input, både her og på mail.

Vi søgte nogen i København, som kan hjælpe os så derfor har vi sorteret alle fynboer og jyder fra, sorry.

Vi tager nu en dialog med dem som er fra Københavnsområdet.

Dbh
Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)