Vi hos VSI Group er i en rivende udvikling, og vi søger derfor flere samarbejdspartnere.
Vi levere CMShjemmesider og Webshops, til fordelagtige priser, vi har et stadigt voksende netværk af samarbejdspartnere bestående af webdesignere, reklamebureauer og web-bureauer der bruger os som produktion og udviklingscenter.
Jeg vil derfor gerne give jer muligheden for at outsource jeres programmerings arbejde til Thailand, hvor VSI Group er lokaliseret. Vi har et super team af programmøre og designere, derudover er der danske projektledere og en dansk/norsk telemarketing afdeling.
Hvis der er nogen der har lyst til at indgå et samarbejde og benytte sig af vores service, så kontakt mig på nedenstående oplysninger.
VSI - Du må gerne sende mig lidt mere info omkring samarbejdsmulighederne på jb@onedrop.dk
Har i programmører til at lave krævende sites? Og hvad med designs, kan man være sikker på et unikt design ingen andre har?
Mvh
JB
Hej Jacob,
Jeg har sendt dig en mail, men lige for at svare på dine spørgsmål, så kan vi løfte alle former for opgaver, vi har virkelig dygtige programmører der bliver testet med forskellige opgaver inden de bliver ansat, for at sikre os at de er kvalificeret og lever op til vores forventninger.
Med hensyn til design, da laver vi unikke designs efter kundens ønske. Vi tager aldrig et gammelt design og redesigner. Vi har som sådan heller ikke nogen begrænsning på hvor mange rettelser kunden må have til et design, da vi gerne vil have at kunden er 100% tilfreds.