Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designpartner og samarbejdspartnere søges...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi hos VSI Group er i en rivende udvikling, og vi søger derfor flere samarbejdspartnere.

Vi levere CMS hjemmesider og Webshops, til fordelagtige priser, vi har et stadigt voksende netværk af samarbejdspartnere bestående af webdesignere, reklamebureauer og web-bureauer der bruger os som produktion og udviklingscenter.

Jeg vil derfor gerne give jer muligheden for at outsource jeres programmerings arbejde til Thailand, hvor VSI Group er lokaliseret. Vi har et super team af programmøre og designere, derudover er der danske projektledere og en dansk/norsk telemarketing afdeling.

Hvis der er nogen der har lyst til at indgå et samarbejde og benytte sig af vores service, så kontakt mig på nedenstående oplysninger.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 12:08

Hej Mikkel :)

Du skal være velkommen til at oprette din annonce på Job-kongen ganske gratis..

Du vælger blot samarbejdspartner, i feltet jobtype når du er inde og skrive din annonce :)

God dag,

Nicolaj B. Müllertz

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35

Hej Mikkel,

Din service består i, at tilbyde billige programmøre og designere, som kan stå til rådighed for danske virksomheder, ikke? Skype-Smile

Og hvis ja, hvad er timeprisen så?

Mvh Mikkel Dusi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Kontakt mig gerne via. PB Skype-Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 12:46

Mikkel dusi: Jeg har sendt dig en pb.

Nicolaj: lyder interessant, det vil jeg lige kigge på.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 18:12

VSI - Du må gerne sende mig lidt mere info omkring samarbejdsmulighederne på jb@onedrop.dk

Har i programmører til at lave krævende sites? Og hvad med designs, kan man være sikker på et unikt design ingen andre har?

Mvh

JB

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 06:56

JaskoB:

VSI - Du må gerne sende mig lidt mere info omkring samarbejdsmulighederne på jb@onedrop.dk

Har i programmører til at lave krævende sites? Og hvad med designs, kan man være sikker på et unikt design ingen andre har?

Mvh

JB

Hej Jacob,

Jeg har sendt dig en mail, men lige for at svare på dine spørgsmål, så kan vi løfte alle former for opgaver, vi har virkelig dygtige programmører der bliver testet med forskellige opgaver inden de bliver ansat, for at sikre os at de er kvalificeret og lever op til vores forventninger. 

Med hensyn til design, da laver vi unikke designs efter kundens ønske. Vi tager aldrig et gammelt design og redesigner. Vi har som sådan heller ikke nogen begrænsning på hvor mange rettelser kunden må have til et design, da vi gerne vil have at kunden er 100% tilfreds.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)