Hej Aminoer, Jeg ejer Expand Consulting som beskæftiger sig med forretningsudvikling, strategi, krisestyring, opbygning af salgsnetværk og sådan lidt i en anden kategori, optimering af serviceorganisationer. Jeg driver virksomheden alene, men gør dagligt brug af et meget kompetent og bredt netværk af samarbejdspartnere i hele Skandinavien. Da jeg gerne vil tilbyde mig i forhold til iværksættervirksomheder, samt mindre og mellemstore virksomheder har jeg valgt en prisstrategi som er yderst konkurrencedygtig, kvaliteten og resultaterne taget i betragtning. For at skabe yderligere interesse omkring min virksomhed har jeg nu valgt at tilbyde 30% rabat på køb af mine "klippekort" og 25% rabat på min alm. timepris ved køb inden d. 22/9-2010. Læs mere om mig, mine ydelser og mine priser på følgende link.: Expand Consulting Kontakt mig på.: lars@expand-consulting.dk Jeg ser meget frem til at indgå et samarbejde med jer og jeres virksomheder. Hav en rigtig god dag. PS. Spørg gerne om dine muligheder for at få udført en opgave som "referencevirksomhed", til en helt speciel pris. Mvh Lars Hyldegård Twitter.: twitter.com/LarsHyldegaard
|
Den får lige et lille "bump" og så skal i slippe for mere fra min side for nu
Mvh
Lars Hyldegård