|
Jeg er mildest talt i chok over, at en af Danmarks største medie koncerner ik engang kender reglerne for SPAM mails! Ja det kan godt være, at krisen kradser hos de trykte medier meeeeeeeeeen... Burde en kæmpe medie koncern ik kende reglerne angående elektronisk post? Der er ingen tvivl om, at rigtig mange webshop ejere har fået denne standard email fra dem! 1: De har aldrig været i kontakt med os før Så siger jeg bare GODDAW MAN ØKSESKAFT!!! Vores firma ligger i Tyskland, så det beviser vel bare, hvor meget man har undersøgt på forhånd... |
Vi er også begyndt at få en del spammails, og det er bl.a. fra forholdsvis anderkendte inkassobureauer.
Jeg har bemærket at trenden er at sige, at de har fået mailadressen fra en af mine kollegaer, når man spørger hvor de har mailadressen fra.
Problemet med det er så bare, at der ikke er nogen der giver andet end mit mobilnummer til folk der ringer, uanset hvor meget de spørger efter en mailadresse.
Men krisen kradser nok så meget alle steder, at der rundt omkring vurderes at der kan tjenes flere penge på disse mails, end der skal betales til en evt. bøde..
EDIT: Glemte helt... Du skal naturligvis invitere ham til et møde :o)
Bliv gratis medlem