Hej aminoer :) Jeg har igennem min tid her på Amino fået så meget af alle jer fantastiske mennesker, så nu vil jeg gerne give lidt igen.. :) Jeg vil give jer 3 mdr. GRATIS Online markedsføring :) Projektet jeg er ved at starte op er Job-kongen hvor man gratis kan oprette Jobannoncer! Den gratis markedsføring består i at, hvis i har en Tømrer virksomhed, så vil i kunne få et tekslink til jeres hjemmeside, i kategorien Tømrer og Snedker.. Se eksempel i kategorien Ledige Tømrer og snedker jobs. Der er en boks med relevante tømrer og snedker virksomheder :) Hvis du vil udnytte dig af dette tilbud så skriver du følgende i en mail, en besked på amino, eller her i tråden: Eksempel: Kategori: Tømrer & Snedker Overskrift: Vi udfører tømrer og snedker arbejde i København Brødtekst: Vi udfører tømrer arbjede i hele storkøbenhavn, Kontakt os nu for et uforpligtende tilbud! Destination: din hjemmeside Indtil videre skal i ikke tage jer af at der ikke er oprettet nogle jobs på siden endnu, men vil du benytte dig af denne mulighed for online synlighed gratis i 3 mdr så skriv til: Nicolaj@online-id.dk |
Så er den første kommet på bannen, det er 123-newjob.com
Fra forsiden linker jeg til 2 af hans artikler, Hvad er en jobansøgning, og Gode råd før jobsamtalen!
Så vil du også have oprettet din virksomhed, eller har du nogle interessante artikler så finder vi en løsning :)