Jeg har siden 2006 trænet over 200 prof.-, amatør - og ungdomsfodboldspillere i at kaste et længere indkast. www.throwin.dk
Indtil nu har jeg kun trænet jyske klubber (+ plus en afstikker til Berlin og Middelfart), og nu på fredag skal jeg træne min første spiller i København.
Det bliver fedt at lave mit første job overthere, og så endda midt under Iværk og Vækst 10 (så jeg tager lige et break fra messen på et par timer )
Det er godt at der er nogle nytænkende Københavnere derude
Kender I nogle der har brug for at kunne kaste et længere indkast?
Det afhænger af hvor langt væk din klub ligger. Selvom amatører og ungdoms-spillere betaler mig væsentligt mindre end de professionelle, så er afstanden og dermed transporten en faktor for prisen...
...men fortæl hvor I hører til henne, så sender jeg en pris til dig
Jeg holder foredrag om motivation, arbejdsglæde og samarbejde. Det ser ud til at jeg kommer til at lande mellem 20 og 25 foredrag i 2010, så det går udemærket på den front.
I mine temmelige anderledes foredrag fortæller jeg, ud over noget dokumenteret viden om bl.a. motivation, nogle eksempler fra mine 4 år på det danske bobslædelandshold, min indkast-træner virksomhed, vejen mod verdensrekorden i indkast og noget omkring de udfordringer vi alle møder på en helt almindelig arbejdsdag...
... så hvis du kommer forbi et af mine foredrag en dag, så lover jeg dig at der bliver gang i den