Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Webraket Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tilbyder 4 ugers gratis kodning og layout af hjemmeside i forbindelse med mit studie.

Jeg kan garantere en professionel hjemmeside og et unik design. Dette gælder naturligvis også logo-design, farvevalg samt backend kodning (ASP.NET)

Jeg foretrækker et mindre nyopstartet firma med ild i rumpen, hvor der mangles et digitalt ansigt udadtil. Jeg foretrækker dette, grundet vores 4 ugers deadline, og ser gerne et færdigt projekt stablet på benene efter de 4 uger. Dog, hvis dine/jeres ønsker og visioner er større og 4 uger ikke er nok, kan vi udarbejde en lønaftale til færdiggørelse af projektet.

Igen, 4 ugers gratis kodning og design. Skriv endelig og jeg kontakter jer med flere info vedr. indledende møder m.m.

Deadline den 10. september 2010

Hilsner herfra

Jeppe

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:51

Hej Jeppe.

Jeg tror vi har set dig lave det samme indlæg 10 gange de sidste par dage.

Der er ingen grund til at spamme debatten. :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:53

Hej Jeppe

Jeg har to projekter som jeg godt vil have hjælp til - det ene kan du som sådan få halvpart i efterfølgende - alt efter hvordan vi lige laver aftalen - den anden er et projekt jeg har leget med i et stykke tid, men bare aldrig rigtig kommet videre.

Hvor er du fra i landet? - Jeg er selv fra Sjælland, men hvis du tilbyder gratis kodning mv. så kommer jeg gerne til Jylland eller Fyn om det skulle være.

Ser frem til at høre fra dig.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)