Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsanalyser for et nyt produkt .. Hvem ? + designer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har det sidste stykke tid koncentreret mig meget på at importerre vare fra mit hjemmeland Polen (Har dog boet i danmark hele livet) Men jeg kan tale og skrive polsk som giver mig en god fordel.. 

Jeg er allerede i gang med at importerre noget jeg har forstand på .. Godt gættet cykler :) 

Jeg er nu gennem mit polske nætværk blevet kontaktet af en Giga producent af børne legetøj / tøj / møbler etc. og det har jeg ikke så meget forstand på... og de er interresseret i at give mig eneret/ eksklusivitet på deres mærke i skandinavien. da de kan lugt penge her.. deres produkter har potentiale fordi det ikke er noget kina produceret l**t 

Tilbage til topic.. 

Er der beruer der kan lave markedsanalyser ? for at se om det produkt er noget der kan have potentiale. 

Budget unlimitet .. men de bliver lidt mopset når jeg bruger en million eller to for at fortælle dem af deres produkt ikke kan bruges til noget i danmark... 

Så tilbud ønskes! 

Men der er også en part 2.

De skal have lavet en KOMPLET designmanual

- Kataloger 

- Webshop m. b2b system 

- Reklamematerialer 

- Produktbeskrivelse 

- og meget mere jeg ikke orker at skrive ned. 

Derfor tænkte jeg på brugerne på mit yndlingsforum .. det kunne være noget for en amino der kunne tænke sig at prøve en af de støreste projekter i livet?  Som sagt er budgettet der ikke derfor er det ikke en af de billige løsninger til 4999 kr vi søger men et proffesionelt tilbud .  Smid mig en pm med referrencer .. og jeres timepris og en ca. pris.  1. krav.. jeg ved godt der er mange unge ufaglærte mennesker som gør det til ingen penge.. dem vil jeg ikke støtte, vil heller støtte dem der er uddannet og som er hårdt ramt af konkurrencen.. 

Vh Jakub Slusarek aka. The Bike Man

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 09:09
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:35

skal vi give den en chance til