Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bærbar, Lenovo?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har rigtig meget lyst til at skifte min nuværende 3½ år gamle bærbare ud med en ny mere fiks en af slagsen :) Jeg har pt. en 15.6" skærm og vil gerne ned til en 14" for at spare på størrelse og vægt. Jeg bruger min bærbare primært frem og tilbage mellem studiet og derhjemme når jeg leger en lille smule med lidt grafik.

Jeg har kigget en del på Lenovos produkter, da jeg har en ide om at de producerer kvalitet. Og så synes jeg deres "Ideapad" u-serie har nogle flotte slim-designs.

Jeg har kigget på denne (u450p): http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=lenovo+ideapad&sp=all&pid=773835

Men er Lenovo overhovedet prisen værd og hvad kan der ellers anbefales af Lenovo modeller eller andre mærker i det samme prisleje (5-6000 kr.)? Håber på nogle gode bud og anbefalinger! :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:48

Jeg har selv en Lenovo R400 med en 14" skærm. Jeg er meget tilfreds med den, dog larmer tasterne en del når jeg skriver.

Lenovo er god kvalitet men er efter min mening en slags "håndværker PC", dvs. den kan tåle lidt af hvert men har ikke samme glatte design som mange andre bæbare.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:15

Hej Riise,

Jeg har leveret flere Lenovo pcer, og jeg har ikke modtaget reklamationer på en eneste! De er driftsikker og stabile.

Du er velkommen til at kigge forbi nendestående links, det er et udvalg af de Lenovo pcer jeg kan tilbyde, men har du en helt speciel model, vil jeg gerne finde denne til dig.

http://www.tk-datateam.dk/shop/lenovo-baerbar-189c1.html

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:40

Jeg har også haft en Ibm/lenovo og ja, hold dog op den ka holde til nogen tæsk!

Fra Vig
Tilmeldt 15. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Fra  e-moms ApS Skrevet kl. 10:45

Jeg fik udleveret en Macbook Pro for et par år siden af et firma jeg arbejdede i, og siden da har jeg ikke kigget tilbage.

Jeg har selv en 15", og har købt en 13" Macbook Pro til hustruen, som hun er ret glad for. En 13" koster måske en lille smule mere end dit budget, men for mig er de helt sikkert pengene værd. Og når jeg har brug for det kan jeg boote i Windows 7, eller køre Windows i et vindue med Parallels.

Dette er selvfølgelig subjektivt ;-), men det er det rigtige for mig.

/Sean

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)