Hej alle
Jeg er i den triste situation at jeg er blevet arbejdsløs. Det er selvfølgelig trist, men så åbner der sig bare nye muligheder. Jeg har tidligere være ansvarlig for kundeservice og -henvendelser for et mindre magasin, og sådan noget vil jeg rigtig gerne lave igen. Problemet er bare at stillingerne ikke hænger på træerne, og så må man jo finde på noget andet. Dertil har jeg også altid godt kunne tænke mig at starte selv. Jeg vil gerne tilbyde virksomheder at jeg klarer alle deres kundehenveldelser. Har man en webshop (eller en anden virksomhed) har man også en masse kundehenvendelser og langt det meste folk spørger om er mere eller mindre om de samme emner. Det er tidskrævende (og kedeligt) for ejeren at svare på det hele, og det kan jeg lette dem for. Når jeg tænker på det jeg har lavet før, mener jeg at det er realistisk at jeg kan lave det hjemmefra, så længe jeg har adgang til virksomhedens systemer. Jeg ved ikke hvordan jeg lige skal kringle telefonisk kontakt. Jeg skal nok have en telefon, der bliver viderestillet til når kunden ringer til virksomhedens nummer, og som kan lave telefon-kø. Idéer til dette modtages gerne. Ligeledes vil jeg gerne tilbyde live chat support. En feature som er meget efterspurgt, men som få har råd/tid til at bemande.
Hvad synes i om det og er det noget i kunne have lyst til bruge? Hvordan skal man finde ud af hvad det skal koste? Pr. opkald/mail/chat eller forskellige "abonnementer" som så har en fast månedlig pris? Kom med jeres pros og cons. |
Hej,
Jeg vil nok anbefale dig at mindre fee som abb. plus at lave nogle pakker for ikke at sende faktura ud på 10 kr ex. moms pr. måned.