Er der nogle af jer der anvender en standard onlineredigeret hjemmeside, som DanDomain, Goldenplanet eller One.com.
Og i givet fald, hvilken?
Jeg har kigget på Joomla og Magento, men synes lidt de virker som et overkill, når min affiliate hjemmeside, bare skal rumme en basal prissammenligning og en række links.
Har på fornemmelsen at dette spørgsmål har været rejst før, men har ikke kunne finde nogle tråde-
Forhånd tak - Tue
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Jeg benytter Wordpress med plugin'et 'WP-table Reloade' til en simpel prissammenligningsside - det er rimelig nemt at gå til, og kan holdes meget simpelt.
Jeg benytter Wordpress med plugin'et 'WP-table Reloade' til en simpel prissammenligningsside - det er rimelig nemt at gå til, og kan holdes meget simpelt.
Må vi se din side hvor det plugin er benyttet? :)
- Jeg vil også klart anbefale wordpress!
Dbh. John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Men har tidligere lavet lidt research på wordpress, og synes ikke umiddelbart at Wordpress hjemmesiderne er vildt smarte. (uden reference til siderne i denne tråd)
Har jeg bare kigget de forkerte steder?
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.