Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tager du for SEO arbejde?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi at jeg også vil påstå at SEO er nemt, men jeg mener nu også at man kan komme et godt styk vej hvis man bruger sin sunde fornuft, og læser hvad de kloge hoveder har at sige. Mange mindre firmaer konkurrerer på nogle forholdsvis lette søgeord, og der kan man vel godt tale om at det er forholdsvis nemt at komme til tops, selv hvis man ikke er ekspert. Når det kommer til søgeord med rigtig hård konkurrence, så kan man vel tale om at det bliver rigtig svært og kræver meget viden, da man er oppe imod større konkurrenter der også selv bruger professionel SEO, og det kan være marginalerne der gør en forskel.

Min pointe med den smøre var egentlig at SEO både kan være nemt om svært, og det derfor er en lidt dum diskussion at hijacke tråden med :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:24

Du kan evt. kigge forbi denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/99625.aspx

Tilmeldt 28. Jul 10
Skrevet kl. 19:33

Mit råd til dig ville være at kigge lidt i de relevante forum her på Amino og søge på nettet efter nogle gode artikler om begynder-SEO. Som en anden også skrev, kan man komme det første gode stykke vej ved sit eget arbejde.

Jeg ville i øjeblikket råde dig til ikke at smide en masse penge efter SEO. Din side favner så bredt, og tilmed bl.a. på nogen emner med ekstrem konkurrence, at du ville blive nødt til at smide rigtig mange penge i det, for at få nogle fornuftige placeringer. Mit umiddelbare bud er at de penge, ville være flere end siden har potentiale til at tjene ind på forbedringerne :-) Hvis du alligevel skulle beslutte dig for at smide penge efter det, så sørg for at få en god snak med vedkommende først, så du ved hvor du skal sætte forventningerne, og ikke bliver skuffet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wi:

Der er sgu ikke meget i SEO som sådan.. Jeg er selvlært via engelske forums og har arbejdet med det i 3-4 år efterhånden, og jeg vil sige at det er let! Det ér let og det ér let at lære, og mon dog at Jonathan tilbyder sin hjælp hvis han var komplet uduelig til det? :D I hope not ;-)

Der skal backlinks, keywords og on-site-SEO til.. Hvad mener kan du nævne som jeg har glemt?

Jonathan tilbyder sin hjælp for at lærer mere om faget, det er ikke mange måneder siden han var total nybegynder. det er der såmænd heller ikke noget i vejen med, vi er jo alle startet et sted. Det jeg skrev var i forhold til de ting du skriver. FX:

Wi:
Se hvad han Jonathan har at byde på. Det kan jo ikke skade!
der tager du jo fejl, kan man sige. for jo det kan nemlig godt skade hvis ikke man har den rette erfaring med alle punkter inden for SEO verdenen. og så vil det så komme til at koste endnu mre at få rettet op på de fejl og skader som evt er kommet.

Wi:
Det tager ikke mange timer at lære hvordan du præcis gør.. Det der tager tid er at tænke ud af boksen og finde gode måder at få unikke "backlinks" på
Jo det tager mange timer at lærer SEO, SEO er jo nu engang mere end backlinks og keywords.

Jeg vil ikke komme ind på hvad der ellers er i det at søgemaskineoptimerer en hjemmeside. Du kan læse rigtig meget af det på min hjemmeside. samt læse nogle bøger omkring det. og ikke mindst få noget mere erfaring.

Wi:

Men pas på i den her jungle.. Der er mange valgmuligheder og mange bananer at vælge imellem, men af og til støder du på en rådden banan..

denne kan jeg dog godt skrive under på. Hvor mange gange kommer der fx ikke et spørgsmål om teknisk SEO fra en SEO mand, eller bare en simpel ting som søgeord i meta og title også fra seo folk.

Mit råd er at man skal undersøge de personer som man vil ansætte til at klare en sådan opgave. vælger man en fra Amino, kan man jo så tjekke personens tråde, og se hvad de skriver. ellers må man igang med at Google, og ikke mindst se på de referencer som SEO personen evt har.

TheisM:
Min pointe med den smøre var egentlig at SEO både kan være nemt om svært, og det derfor er en lidt dum diskussion at hijacke tråden med :-)
Det handler ikke så meget om at hijacke en tråd, men mere at gøre trådstarter opmærksom på at han her får urigtige oplysninger. og det synes jeg nu er meget godt at der er nogen til at holde andre folk i ørene når der kommer sådanne oplysninger. Det er jo vigtigt at rådgive, men endnu mere vigtigt er det at rådgive rigtigt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 28. Jul 10
Skrevet kl. 19:57

KTJ-Media.dk:
TheisM:

Det handler ikke så meget om at hijacke en tråd, men mere at gøre trådstarter opmærksom på at han her får urigtige oplysninger. og det synes jeg nu er meget godt at der er nogen til at holde andre folk i ørene når der kommer sådanne oplysninger. Det er jo vigtigt at rådgive, men endnu mere vigtigt er det at rådgive rigtigt.

Jeg syntes bare at der gik lidt mere mudderkastning end rådgivning i det tilsidst. Men det er også lige meget, det er ikke det der skal diskuteres i det her topic :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:02

TheisM:

Jeg syntes bare at der gik lidt mere mudderkastning end rådgivning i det tilsidst. Men det er også lige meget, det er ikke det der skal diskuteres i det her topic :-)

jeps ;)

Men jeg tror ikke der er så meget at diskutere her, se: http://www.amino.dk/forums/t/100013.aspx

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:10

er det svært at skyskrabere? Ja hvis du ikke ved hvordan. Nej hvis du mestre det. og så er der det imellem :-) hvis først nævnte bygger en skyskraber så kan huset risikere at vælte og det vil som så meget andet lide af fejl og mangler mm.

Har du prøvet det før så... - ja man kan vel selv tænke sig frem til resten - 

Anyway jeg vil gerne dele min erfaring med dig.

Jeg lavede min egen side til at starte med. og det fungerede crap. jeg betalte så en kammerat for at lave den og det fungerede så mindre crappigt! vi valgte så at hoppe ud i det og valgte strategen.dk efter henvisning fra rosenstand iconcept eller hvad det hedder. og det er simpelthen det bedste og vigtigste der kunne ske for os.

Jeg ville måske starte med at betale en person for at lave en mellem løsning og når jeg så var hundre % på ideen så springe ud i den forgyldte SEO optimeret løsning hvor man virkelig går sine konkurrenter på klingen :-) 

Håber du finder den løsning som passer dig bedst :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Hoier Fra Spot It Online:

Jonathan vil give ham lidt start hjælp gratis. Det er fint, tag imod og brug det du kan.

Ét godt råd til 5.000 kroner, kan ofte være langt billigere i længden end 3 dårlige som man fik gratis. I sær når man ikke ved nok om det man køber.

Hvis nogen tilbyder noget gratis, er det næsten altid fordi de ønsker at få erfaring retur. Og man kommer så til at betale for deres erfaring - der er meget lidt der er gratis.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:31

Er for en gangs skyld helt enig med Kim ...og så ville jeg da lige sige det :-)

Men er måske endnu mere enig med deMib ...strategi er alt ...og det er rigtigt at SEO ikke er svært ...eller rettere ...effektivt, nå strategi, kommunikation m.m. er på plads ...ellers er SEO næsten ligegyldigt.

:-) Andy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:33

Jonathan Hansen:

Hej Martin.

Jeg kan sagtens hjælpe dig med at komme igang med det, ganske gratis.

Send en PB til mig ;) 

Lad ham blogge gratis på et subdomæne og lad ham vise hvad han kan , giv ham første adgang til siden , når han har bevidste han kan alle de vigtigste SEO ting

Man kan oploade en gratis wordpress  på wordpress.org

Så skulle det problem være løst , lad ham bevise han kan finde ud ad det første

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)