Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Du kan kun få succes, når...

3.272 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
25 August 2011

Du kan kun få succes, når dine kunder har succes med det du sælger dem.
Lyder det mærkeligt, så tænk lidt over dette.  

Hvis du f.eks. sælger varer til en butik, en webshop eller andre som skal videresælge dem, kan du hurtigt måle din og kundens succes - eller fiasko.

Det gælder nemlig ikke bare om at sælge en masse varer.
Det gælder om at sælge netop de varer, som kunden hurtigt kan videresælge med en god avance.
Ellers skal du nok ikke regne med nye ordrer senere, vel?

Når jeg sælger min bog, holder peptalk, foredrag eller salgskurser opnår jeg kun succes, hvis deltagerne får succes ved at bruge mine metoder og ideer.
Altså at de opnår et større salg, mere tilfredse kunder og et mere positivt og bedre liv.

Hvis du f.eks. sælger IT og prakker en kunde en IT-løsning på som kunden aldrig bliver glad for, har du gjort et dårligt stykke arbejde.
Du skal ikke regne med at se kunden eller kundens venner mere.

Som jeg altid siger: Det er dumt at leve af engangskunder.
Nej, kunden skal være rigtig glad for det du har leveret.
Kunden skal fortælle alle der gider høre på det, hvor glad han er IT-løsningen - og hvem der har leveret den.

Det giver forretning på forretning på forretning.

Særlig effektiv, når man bruger den i forbindelse med afslutniungen af en handel.
Skal bestemt IKKE bruges for tidligt i forhandlingerne, så kan den virke MODSAT.....

Konklusion:
Kan din kunde ikke får succes med det du har leveret, så får du heller ikke succes.
Selv den højeste omsætning eller salgsprovision udløser ikke succes, hvis kunden ikke har glæde af det du har solgt.

Glem det aldrig.

Masser af hilsener

Rolf
Resultatskaber.dk - Place2live

PS: Ses vi til AminoTastic - jeg glæder mig til at møde jer dig.
-----------------------------------------------------------------------

 

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Rolf skriver Skriv dig op