Monavie stiller skarpt på Europa - og dermed osse Skandinavien - i 2011. Fokus er et endnu hårdere sats på skabe fodfæste i Tyskland - som er valgt som udgangspunkt/base for alle andre aktiviteter på denne side af atlanten. Monavie ønsker med andre ord, at positionere sig ganske stærkt, i de 4 lande, som er åbnet indenfor det sidste år:
Tyskland, Frankrig, Polen og UK (England)
Dallin Larsen, CEO og grundlægger af Monavie (billede), gæster Tyskland i Marts til årets største launch-event, når selskabet lanchere energi-drikken EMV i Tyskland. Distributører, ledere og gæster fra hele Europa vil komme til Frankfurt. Monavie lancherede "flagskibs"-produktlinien sidste år i Europa; Monavie Essential og Monavie Active.
Det ligger helt i tråd med strategien: Først "Healthy beverages", dernæst energi-drik kategorien (på boldbanen med Red Bull, Cult osv.) og tredje led i momentum-forløbet er kategorien "Meal replacements" / Weight management (RVL) - som er et endnu større marked end de to øvrige kategorier. Denne kategori ligger senere i lancherings-bølgen i EU, men er netop lancheret i USA som Monavie RVL.
The word is out, så at sige, rigtig mange har med interesse fulgt Monavie - og endnu flere har taget netop Monavie med i deres overvejelser, som deres fremtidige "hjem" - og det er heller ikke uden grund: Monavie har fortsat rekorden i at nå fra 0 til 1 mia$ i omsætning - og nåede på usædvanlig kort tid, at ramme ind på "Direct Selling Top 100" - langt foran flere af de selskaber, som osse har planer i Europa - men det vel mærke INDEN Monavie begyndte at kigge denne vej.
Men det er ikke kun "Network Marketing" branchens interessenter der kigger efter Monavie. Selskabets koncept, setup, branding rammer lige ind i en tid, hvor det mere end nogensinde er vigtigt at tænke utraditionelt, at tænke i andre baner for at skabe indtægtskilder.
Det interessante spørgsmål for "Vikingerne" i nord - læs Skandinavien - er selvfølgelig: Hvornår kommer Monavie til Danmark, Sverige, Norge?
Svaret står i det uvisse - ifølge Dallin Larsen (profil på firmaets website) er planerne for netop Skandinavien i et senere stadie i den allerede planlagte strategi for Europa - så et endeligt bud sortere under kategorien "gætteleg", men forsigtige bud er TIDLIGST i slutningen af 2011 eller begyndelsen af 2012 (når vi snakker officiel lanchering).
Et andet spørgsmål er: "Kan man fremskynde Skandinavien?" - Svaret er ganske enkelt nej. Monavie dedikere sig til den plan der er lagt - og ønsker, at de 4 lande, som nu er åbnet i EU skal køres op - og uanset hvor meget pre-market aktivitet forskellige teams kan mønstre, så rykker det ikke ved fokus.
Men det er ganske naturligt, at Monavie selvfølgelig vil tage med i deres overvejelser hvor fokus efterfølgende skal ligge. Monavie ved tilgengæld, at uanset hvilken plan der offentliggøres senere - så ER der i tusindevis af folk klar i kulissen - og de der har gjort deres forarbejde - deres "due dilligence" - og HAR taget en beslutning om hvor deres fremtidige "hjem" skal være - de er der, "armed and ready", uanset om tidshorisonten hedder ultimo 2011, 2012 eller 2013.
Det er den base man skaber sig - når man er Monavie - ikke nødvendigvis det bedste selskab i verden, men det bedste selskab FOR verden.
Monavie er på vej til Skandinavien - banen er kridtet op.
For mere information om planerne, kontakt:
Lasse Burholt [Facebook] [SMS 28139035] [Skype: lasseburholt]