Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Friheden ligger ikke i salg til kunder

1.357 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
19 July 2010

Det stort set alle UDENFOR Network Marketing branchen (faktisk bliver jeg nødt til at være fræk: osse mange i branchen) har svært ved at se logikken i, er den styrke der ligger i netop "wholesale" - eller det jeg heller vil kalde en "Preferred Customer" - er det faktum, at de har deres eget ID nummer - altså et nummer som de (selv) handler i - enten online eller hvordan man nu bestiller produkter (telefon, mail...) - og endnu mere kraftfuldt bliver det, når et selskab kan tilbyde autoships, dvs. denne "kunde med eget ID" får automatiske leveringer hver måned, svarende til det forbrug som vedkommende har - og for nu lige at skrue op for charmen: Typisk LIDT mere end det der svarer til personligt forbrug, dermed vil denne "kunde" automatisk dele produktet med andre - og vupti - en kunde skaber mer-volume. 

Der hvor mange går galt i byen - er de forhandlere i et selskab, som bruger al deres tid på at sælge, sælge, pleje kunder, kunder, kunder - og iøvrigt altid opfordrer kunderne til at købe til udsalgspris hos DEM - FREMFOR, at opfordre dem til at handle i eget ID direkte hos selskabet (tidsbesparende, dermed heller ikke lager!) - for det "smarte" er så, at ALLE med ID, jo i selskabets øjne regnes som forhandlere, partnere, distributører - så når der ryger emails ud, magasiner og alt muligt andet, så bliver selskabet, andre produkter, mulighederne, succéshistorierne EKSPONERET for disse kunder, på en helt anden og meget mere effektik remskive end den gennemsnitlige forhandler kan håndtere. 

Der kommer for alvor kraft bag, når forhandlere er gode til at omsætte selskabets tiltag til handlinger, som får kunden til at gøre lidt mere end bare være kunde.....! - måske får de lidt mere hjem på autoship eller laver ekstrabestillinger, fordi en veninde eller en kollega altså osse lige må evaluere et givent produkt. Samtidig har enhver forhandler en uplinestruktur, som ligeledes kan påvirke eller være med til påvirke og bearbejdere din forhandlerflade til at skabe mere - eller konvertere "Preferred Customers" til forhandlere - som så via dette forhandlerskab kan tjene til at dække eget forbrug eller tjene de kr. 500 ekstra til cafébesøg eller de 5.000 ekstra til en tur til Tyrkiet.

Thats the freakin´ power of Network Marketing!

Du bygger din EGEN forretning, men du er ikke dig selv - det lyder federe på engelsk: You´re in business for yourself, but not BY yourself.

Network Marketing betaler den der deler - tænk hvis nu man fik en lille %-del hver evig eneste gang der blev foretaget et køb på DIN anbefaling. Gud ved hvor mange ting man gennem tiderne har anbefalet folk at købe, baseret på egne erfaringer: mobiler, tøj, mad, drikkevarer, biler - you freakin´ name it!

Læs resten og få en afsluttende kommentar med om indtjening på affiliate... Friheden ligger ikke i salg til kunder - kraften bag Network Marketing

(Dette blog-indlæg har udgangspunkt i en diskussion om MLM på Amino)

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Lasse skriver Skriv dig op