Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se mit nye site om ØLMAVEN

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for nylig fået lavet mig et salgs-/infosite om en bogudgivelse, jeg står bag: "Ølmaven og hvordan du slipper af med den". Den findes på såvel print som PDF / E-bog. Nogen gode ideer til at (videre)udvikle sitet eller finde nye salgskanaler?
Min primære salgskanal er som sådan nettet, da bøger fra små forlag ikke så ofte bestilles hjem på forhånd i boghandlere rundt omkring.. Kører for tiden også en mindre Adwords-kampagne på den og har en Facebook også.

Takker!

Link til sitet: http://www.olmaven.dk
E-bogen findes her: http://ebookstore.ebog.dk/Home/HTML/moreinfo.asp?bookid=536971915


Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Fedt emne!
Hvorfor pokker er jeg ikke selv kommet på den idé. Meget relevant og ømt punkt for mange mænd inkl. mig selv Embarrassed

God idé at du ikke skriver bare skriver om hvordan man får en flad mave eller store muskler som alle andre ville gøre. Den er lige til Go'morgen/aften Danmark og Aftenshowet. Ville straks, hvis det var mig selv, få fat i pressen!

Hvis jeg for et øjeblik kigger på din webside med kritisk øjne, så har jeg lidt forslag til ændringer, som jeg her vil fokusere på:

  1. For meget tekst på for lidt plads. Når du skriver til nettet er det en god idé med korte afsnit og masser af overskrifter og underoverskrifter (eller hvad det nu hedder på korrekt dansk). Det bliver hurtigt til en grå masse.
  2. umiddelbart ser det ud som om der er forskellige fonte og brødtekst størrelser brugt på siden. Det skal selvfølgelig være det samme, for ikke at give et rodet udtryk.
  3. Mandeblog  - Æh hov, hvad sker der her med det overordnede design!
  4. På forsiden er øvertse tekst + de røde købsknapper ikke centreret. Især fordi det ene billede er bredere end det andet. Giver et rodet udtryk.
  5. På forsiden bør de opremsede punkter under "det får du med bogen" stå pænt under hinanden ogh gerne med en bullet, pil eller lignende.

Konklussion:
Generelt noget rodet udtryk, med for meget tekst og for få "underoverskrifter". Der mangler fikspunkter for vigtige overskrifter/tekststeder. Tænk på du har ganske få sekunder til at fortælle hvad du tilbyder, før den besøgende er videre i sin surfen på nettet. Hvordan bruger du de få sekunder til at sælge dig bedst, og hvad er det vigtigst at den besøgende læser først?

Adwords:
Synes du skulle udvikle dine Adwords, og e.v.t få en prof. til at lave en kampagne til dig. Tror du kan få meget ud af Adwords hvis de bliver lavet rigtigt og med en større kampagne.

Ønsker dig alt mulig held og lykke med bogen!

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Misel

Mange tak for det grundige svar - vil helt sikkert overveje at følge et par af dine rettelser.

Cool

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Det ser rigtig spændende ud. Det er måske små ting, men du benytter en gmail - hvorfor ikke en olmaven.dk mail? Google Annoncer i bunden af hjemmesiden, giver det overhovedet mere end et par kroner?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der er svaret meget godt fra de andre så jeg har kun en ting , hvorfor ikke lave hele siden i blogsystemet kunne se siden ikke havde unikke titler i browser dette havde den i bloggen ,vis du brugte blogsystemet vil det give lidt mere søgemaskiner folk klikker jo lidt mere på linket når det ser mere interessant ud , ellers flot side tillykke med det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

sorenfl:
Nogen gode ideer til at (videre)udvikle sitet eller finde nye salgskanaler?

Jeg kommer til at tænke på, om det er en oversættelse af noget amerikansk materiale?  Det skyldes nok mest det totale fravær af information omkring forfatteren bag - men ved ikke om det ville skræmme andre end undertegnede væk. Ellers ser det gennemført ud og der burde også kunne sælges en del eksemplarer gennem Facebook.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
kunne se siden ikke havde unikke titler i browser dette havde den i bloggen

 

Så skal du kikke igen for det har den Smile

Allan

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, såmænd. Facebook'en ligger her:
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=132810568940&ref=ts

Den kan bestilles som både hardback og E-bog. Førstnævnte på bl.a. G.dk og Saxo.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Mikael christiansen:
kunne se siden ikke havde unikke titler i browser dette havde den i bloggen

 

Så skal du kikke igen for det har den Smile

Allan

Hej allan hansen

Du må altså tjekke siden igen , for jeg kunne ikke finde unikke titler i urler Smile

 url ser sådan ud i browser det er altså ingen unikke url på  de undersiderne jeg har tjekket  http://www.olmaven.dk/default.asp?menuID=2

bloggen ser sådan det er unik url http://www.olmaven.dk/blog/ 

som du kan se er der kun unik url i bloggen , for der står kun nogle tal bogstaver ikke spændene url at klikke på

jeg mener en unikt titler i hver url vil give lidt i søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael christiansen

 

Det du snakker om er søgevenlige url´er og der har du ret Smile men du skrev sådan her

Mikael christiansen:
se siden ikke havde unikke titler i browser

Det du i min verden beskriver her er titlen på siden og den findes kun e sted og det er i toppen af head' en Smile

/allan

 

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)