Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quest - Danmark bedste søgemaskineekspert?

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er Danmark bedste søgemaskine ekspert?

Hvem kan få flest ord frem på en søgemaskine i løbet af 2-3 dage?

På AnbefalJOB har vi tidligere brugt rigtig rigtig mange penge på de kloge hoveder og ideerne og kreativiteten er høj…..desværre er resultaterne ikke altid gode, da folk måske gør de samme ting, og hvad hjælper det så, hvis der er 1 million danske domænenavne.

Så spørgsmålet er, hvem der vil kunne få flest søgeord frem fra en given annonce, som også kunne være indholdet på en given hjemmeside.

Man kunne så lave en lille quest, og for at denne skulle være retfærdigt, så foreslå eksperterne, at de kæmper om at få nedenstående grønlandske tekst frem på siderne

 INI A/S  - Immikkoortortaqarfik Kujataani inissianik aqutsinermut tunngasut iluini sullitatta soqutigi-saannik isumaginnittussumik Nuummi attartortitsinermut pisortassarsiorpugut. Immikkoor-tortaqarfiup pisortaanut toqqaannartumik akisussaasussaq

Den danske oversættelse er:

INI A/S ”Vi søger en udlejningsleder til Nuuk til varetagelse af vores kunders interesser indenfor det boligadministrative område i Center Syd. Refererer direkte til centerledelsen.”

Der er tale om 16 ord som er indrykket i dag på AnbefalJOB.dk og søger man på f.eks. ” Immikkoortortaqarfik Kujataani Ini” på Google m.fl. nu kommer annoncen frem.

Så den lille quest kunne være, hvem der får flest søgeord frem af ovenstående grønlandske annonce – dem vil jeg gerne hyre til endnu mere søgemaskineoptimering, og også anbefale dem til alle andre her på Amino :o)

 De bedste hilsner

Malene

AnbefalJOB.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Al ære og respekt for at du vil lave en konkurrence, du skal blot være opmærksom på, at du kun rammer en bestemt gruppe med det - og den inkluderer ikke de bedste søgemaskineeksperter. Ganske enkelt fordi de ikke behøver bruge tid på den slags tests for at få rigeligt med arbejde. Efterspørgslen er fortsat stor i forhold til udbudet.

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Og så er løbetiden på 2-3 dage måske liiige i underkanten til at søgemaskinerne kan få effekt. 

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, syntes helt ærligt det er at tage pis på folk...også endda i et iværksætter forum

   Giv mig noget gratis også vil jeg købe noget af dig bagefter.

Hvis der skulle være nogle der hopper på den, må de virkelig være desperate for at få arbejde.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene anbefaljob:

Så den lille quest kunne være, hvem der får flest søgeord frem af ovenstående grønlandske annonce – dem vil jeg gerne hyre til endnu mere søgemaskineoptimering, og også anbefale dem til alle andre her på Amino :o)

Du kunne også prøve at finde en søgemakineekspert på http://www.getafreelancer.com/ - der er prisniveauet indefor de allerflestes rækkevidde, og mon ikke der er en SEO guldkalv eller to derinde.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 1. juli i dag - ikke 1. april Smile

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for grinet.

Danmarks bedste SEO har ikke noget at lave 2-3 tilfældige dage, så vedkommende kaster sig over et tilfældigt ulønnet job som vedkommende tilfældigvis fandt på et forum. Det bliver hårdt at stikke den joke.

PS: Er det linkbait forsøg?

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har selv fået annoncen frem på Google, MSN m.fl. i løbet af 1 dag på en topplacering, som du kan se hvis du Googler lidt ord.

Så vi lader ikke andre gøre noget gratis….som jeg skriver har vi dog brugt rigtig mange penge på at komme hertil i dag.

Så hvis der er nogle hoveder der kan placere ordene højere end den placering vi har opnået på 1 dag, er det helt klart dem vi skal bruge i det videre arbejde med vores søgemaskineoptimering.

Som Mikkel deMib skriver tror han ikke de bedste vil deltage her, men vi har fået mange positive e-mails, og kan se at folk er i gang.

Vi får ikke andre til at gøre noget gratis, til gengæld vil vi lægge et banner på www.opslagstavlen.gl og www.anbefalJOb.dk der har + 10.000 daglige brugere, der henviser til Danmarks bedste søgemaskine ekspert, så andre også kan få glæde af denne lille quest :o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

På banneret vil jeg så anbefale Jer at skrive

Danmarks bedste søgemaskine ekspert (Blandt dem der havde tid)

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bekymrende at du skal bruge 2-3 dage til en sådan opgave, da vi på 2 minutters arbejde kan få den frem på en topplacering.....hvis du virkelig kan sælge en kunde at det tager 2-3 dage at få 16 ord frem på søgemaskinerne vil jeg også grine, hvis jeg kunne sælge en opgave til en sådan timeløn!

PS: Indenfor 2-3 dage burde en ekspert kunne få ordene frem, og det er dem vi gerne vil finde med denne lille quest!

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)