Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quest - Danmark bedste søgemaskineekspert?

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene

En ting I kunne starte med at gøre er at optimere jeres kode på hjemmesiden.

Hvis I ikke selv har indblik i det er det noget vi kan tage os af.

Ellers må I have held og lykke med jeres søgemaskineoptimering.

Venlig hilsen
Anders

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

> men det skinner helt klart igennem, at den er skrevet at folk der tænker alt for traditionelt på området,

Sådan en gang forbandet vrøvl! Jo før du lærer at forstå virkeligheden omkring dig, og kommunikere lidt bedre, vil det også¨gå dig godt i søgemaskinerne. Men med alt det vrøvl du skriver her er du da sikker på at jage alle seriøse søgemaskineeksperter væk.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedre og mere præcist kan det næppe siges :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Pudsigt at alle der ikke har tid til opgaver, har masser af tid til at brokke/klage/pive/bitche over dette indlæg.

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Pudsigt at alle der ikke har tid til opgaver, har masser af tid til at brokke/klage/pive/bitche over dette indlæg.

/Jesper

 

fordi de ikke skal bruge 2-3 dage på at brokke sig, men gør det gerne gratis på et par min. ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har stadig ikke fattet noget som helst af hverken hvordan nettet, communities eller søgemaskiner fungerer. Men det er jo mest sørgeligt for dig selv

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Du har stadig ikke fattet noget som helst af hverken hvordan nettet, communities eller søgemaskiner fungerer. Men det er jo mest sørgeligt for dig selv

Men jeg har lært at citere det indlæg jeg svarer på...

 /jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er meget brok på dette indlæg og sådan er det når man rammer nogen på deres faglige stolthed.

Vi har dog fået rigtig mange positive e-mails, med folk der tænker utraditionelt og som vi helt klart bliver inspireret af – her er Amino god, da man kan finde de helt rigtige folk herinde!

Til Mikkel DeMib – du skrev i et tidligere indlæg, hvor du også kritiserede os, at du havde svært ved at finde folk til din virksomhed, og det er jo egentlig utrolig, at når du omtales som en super kapacitet på optimering, at du ikke kan gøre dette behov synligt…..

Nu har dette indlæg givet os rigtig gode inputs til at komme videre med nogle spændende emner! Vi siger tak til alle, også til de folk der har taget sig tid til at brokke og kritisere :o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se at det er svært for dig at nøjes med at skrive om det du ved noget om, for det er helt øjensynligt meget, meget lidt.

Hvis du som sagt brugte en lille smule mere tid på at lytte til folk, der som her kommer med gode råd, så ville du med garanti klarer dig langt bedre. Jeg klarer mig som sagt glimrende, og har ikke brug for din hjælp. Og jeg kunne da aldrig i livet finde på at købe jobannoncer hos dig med den måde du opfører dig på. Der er altså en grænse for hvem jeg gider handle med.

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lyttet meget Mikkel, og jo startet tråden, da vi gerne ville i kontakt med de gode hoveder på området, så vi kunne komme videre på området….det er vel det man bruger Amino til!

 

Det er måske knapt så pænt den måde du forsøger at nedgøre os på mht. optimering, for vi får trods alt topplaceringer på rigtig mange af vores annoncer efter 2-4 dage, og det vel og mærke end mere 5-6 ord, som giver resultat med det sammen via Amino…..men tråden er startet for at få endnu flere annoncer frem på søgemaskinerne.  

 

Vi har også fået rigtig meget inspiration fra folk på mails, som vi arbejder videre med nu….…..vi ønsker dig også held og lykke med din videre søgning efter folk…godt begge parter er gensidig uafhængige og klarer sig, for vi kunne bruge en del krudt på at skrive mod hinanden herude, da vi ser forskelligt på tingene :o)

 

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)