Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quest - Danmark bedste søgemaskineekspert?

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Hej Malene

Hvis du opnår det du gerne vil, så har du gjort det rigtige. Hvis du ikke opnår det, så har dit forsøg på at få fat på "udenfor boksen" SEO'er fejlet, og du må i givet fald overveje om der er noget i din kommunikation der kan forbedres.

Pt. ser det ud til at toppen af de "traditionelle" SEO'er ikke kommer til at kontakte dig. Fred være med at det alligevel ikke er de traditionelle du ønsker, men har du overvejet følgende:

1) At de traditionelle søgemaskineeksperter du har brugt enten har været for billige eller på for lille et budget til at skabe resultater?

2) At "opskrifterne" måske er gode nok, men at det er udførslen og ressourcerne til det der afgør successen?

Hvis dine traditonelt tænkende SEO'er udelukkende har koncentreret sig om on-page / teknisk SEO, og ikke har anbefalet linkbygning, så har du været svært uheldig med dit valg af SEO'er. Linkbygning er det eneste der kan sikre dig høje placeringer på konkurrenceprægede søgeord, og der findes traditonelle såvel som utraditionelle måder at skaffe links på. Men har i budgettet til at betale det kvalitetshåndværk koster?


præcist du siger det, Jesper.

Lige som DeMib og Thomas har jeg flere gange overvejet at blande mig i debatten; men må indrømme, at jeg bliver helt drænet af at prøve at få justeret trådstarters verdensbillede - så derfor skal du have en stor TAK fordi du tager dig tid til at hjælpe de vildfarne på vej når vi andre ikke orker Yes

Du beskriver tingene præcist som det forholder sig, så dette er blot en bekræftelse.

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Vi har fået rigtig mange mails på denne tråd, og det er som om, at dem der brokker sig har overvejende deltaget i tråden og dem der tænker mere utraditionelt har sendt os mails med forslag – så vi har valgt en spændende virksomhed, som vi nu betaler det det koster, at få udført noget kvalitetshåndværk.

Så vi svarer heller ikke mere på denne tråd, men siger stort TAK til alle der har bidraget på den ene eller anden måde :o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest bekymrende er jo rent faktisk at du ser det som brok....

   Nå ja, men det er da glædeligt at i har fået positivt respons, det er selvfølgelig nemt at skrive og man kan undre sig at så mange har skrevet, men ingen valgt at fortælle det her.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene anbefaljob:

Hej Christian,

Vi har fået rigtig mange mails på denne tråd, og det er som om, at dem der brokker sig har overvejende deltaget i tråden og dem der tænker mere utraditionelt har sendt os mails med forslag – så vi har valgt en spændende virksomhed, som vi nu betaler det det koster, at få udført noget kvalitetshåndværk.

Så vi svarer heller ikke mere på denne tråd, men siger stort TAK til alle der har bidraget på den ene eller anden måde :o)

Problemet er den linse vi hver især ser verden igennem.

Danmarks bedste søgemaskineoptimeringseksperter fortæller dig, at du tager fejl - og du opfatter det som brok.

Jeg er sikker på, at hvis du beskæftiger dig med søgemaskineoptimering længe nok, så vil du en dag forstå, at vi alle blot prøver at hjælpe dig videre i en kompleks problemstilling.

Venlig hilsen,
Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:

Danmarks bedste søgemaskineoptimeringseksperter fortæller dig, at du tager fejl - og du opfatter det som brok.

Hvem er de?

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Christian iMARKETING:

Danmarks bedste søgemaskineoptimeringseksperter fortæller dig, at du tager fejl - og du opfatter det som brok.

Hvem er de?

deMib og Thomas

Venlig hilsen,

Christian

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe. Det var da godt forsøgt.

Jeg kan nok også godt finde 15-16 søgeord, som jeg gerne vil have en masse mennesker til at søgeoptimere gratis på. Og jeg er ikke engang blevet snydt tidligere (måske lige af min egen uvidenhed, men det er en anden sag).

Og selvom jeg også er grøn inden for søgemaskineoptimering, så har jeg en masse ord, hvor vi ligger nr. 1 til 3 på Google. Desværre er det ikke lige de ord, som de potentielle kunder søger på. ;-)

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

De 15-16 ord var bare taget fra en af vores nuværende 700 annoncer. Siden er dynamisk og vi får også topplaceringer på rigtig mange af de jobannoncer der ligger på vores side....men vi har brugt tråden til at få endnu flere inputs til, hvordan vi bliver bedre til dette på en dynamisk side, og hvor annoncenlængden på forsiden er mere end blot 15-16 ord!

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget muligt man opfatter sig selv som Danmark bedste søgemaskinekperter….men der er vel ingen der er bedre end det krav som kunden stiller og ønsker.

Vi har blot fået en masse snak omkring, at det er useriøst at starte en sådan tråd, og for øvrigt er vores side dårlig set ud fra ”eksperternes” vedkommende….

Man har dog ikke lige tjekket, at vi faktisk ligger højt på vores annoncer på søgemaskinerne og at vi kommer frem forholdsvis hurtigt.

Tråden er starten for at blive endnu bedre på denne del, men her er der ”eksperter” der har glemt at lytte til kunden og ikke sat sig i kundens sted…

Heldigvis har vi fået rigtig mange henvendelser fra folk der har forstået vores opgave ud fra tråden, og sådan er det vel i alle kundeforhold, at lytter man til kunden og prøver at sætte sig i dennes sted, har man også nærmere ved at sælge…

Så vi har fundet en række personer vi nu vil tage den videre snak med om, hvordan vi får optimeret vores dynamiske side, så vi får endnu flere ord frem og hurtigere, som var kundens krav i denne forbindelse!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene anbefaljob:

Vi har fået rigtig mange mails på denne tråd, og det er som om, at dem der brokker sig har overvejende deltaget i tråden og dem der tænker mere utraditionelt har sendt os mails med forslag – så vi har valgt en spændende virksomhed, som vi nu betaler det det koster, at få udført noget kvalitetshåndværk.

Hej  Malene

Quest eller ej, så har du jo fået de henvendelser fra de firmaer du ønskede og har dermed fået det du var ude efter. Altså virkede dit indlæg efter hensigten uanset de kritiske røster der har været. Og det er jo godt :-). Vi andre troede måske lidt naivt at det faktisk VAR en konkurrence man skulle deltage i for at gå videre i udvælgelsen.

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)