Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes kan dræbe et forum

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fra KBH NV og der kalder vi en spade for en spade

Det der er for tøser ;-)

Jeg vil da gerne være "the bigger man" og sige undskyld til Jan, men jeg får det ikke bedre af den grund.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

kaster du også med gaffler og knive når du er sur da hjemme?:)

til min partner da hjemme har jeg anskaffet plastikbestik...... kan anbefales:)nej men....

man må ikke kalde andre for sådan noget ved du hvorfor, fordi at alle handler og tænker ud fra deres perspektiv. Ud fra de erfaringer og ideer de har, ud fra det kulturel baggrund de har. Jeg synes at du skal sende en mail til Jan og bare skrive undskyld så du er sikker på at han ikke sidder nu da hjemme og har lidt ondt i hjertet over at blive kaldt for et eller andet... ikke:)

Nej nej ingen mail til mig. Men du får 5 stjerne for dagens sjoveste indlæg.

Tro mig, jeg får aldrig ondt i hjertet af hvad andre i et debatforum online mener om mig.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Mads, du er sød- godt!

Jan selvfølgeligt bliver man berørt af det alle gør det...blev du ikke irriteret, lidt stødt da han skrev sådan til dig, jo du blev små tosset -...... tak, følelser som: vrede, irritation, er  førsvarsmakanismen til følelsen =ked af det. 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Hvad taler du nu om ? jeg taler ikke om søgemaskiner, men om fora struktur

hvad jeg kan se der kunne gøres bedre på min-mave.dk ,men amino.dk kan sagtens forbedres men når der arbejdes med tingene sker der også en udvikling nogle forumer er lettere at overskue end andre og der vil jeg mene det er folkene bag der gør det størst arbejde

alt dette her ser umildbart bedre ud på amino.dk end min min-mave.dk, jeg kan se min mave.dk nævnes

  • skjul indlæg
  • se kun disse kategorier 
  • se nyest indlæg 
  • se debattere selv deltaget i med nye indlæg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)