Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes kan dræbe et forum

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Nu synes jeg lige du skal slappe af din nar, jeg taler slet ikke om Amino ( de har ikke nok brugere ) jeg fremhæver min-mave.dk ja, det er fordi min kone har oplevet disse problemer, jeg tænker på fora som har 100.000 + brugere og mange indlæg, jeg har slet ikke sammenblandet min side ind i denne debat.

Hvor fremhæver jeg min side i denne tråd ?

Kan du nævne blot 3 fora på verdensplan der er lukket på grund af succes? Som naturligvis er relateret til deres svage søgemaskine, som du så mener kan kvæle en succes.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

tjekket lige min-mave.dk umildbart ser det ud til der er satset på flere ting forsiden jeg kunne ej gå videre til overskuelige side videre til forummet , hvor kan klikke samme ting som amino.dk 

alt dette her ser umildbart bedre ud på amino.dk end min min-mave.dk

  • skjul indlæg
  • se kun disse kategorier 
  • se nyest indlæg 
  • se debattere selv deltaget i med nye indlæg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

er det ikke det som man kalder positiv problemstiling. Lidt på samme måde som at betale skat. Det gør du kun hvis du tjener penge ;-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver kan dræbe, ikke vil dræbe og jeg hentyder ikke til Amino men jeg skriver min-mave.dk jeg kunne også skrive bilbasen.dk som er endnu værre, der kan du ikke engang se dine egne indlæg.

Nu var denne debat ikke bemyndiget på Amino eller Mediaplace.dk men en generelt synspunkt om ustruktureret fora.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Jan og Mads er det med vilje i bruger grimme ord mod hinanden.... er det aminos humor eller ???jeg spørger fordi jeg forstå det ikke om det er alvor eller om i kender hinanden rigtig godt?

ang min mave er tosset på den der har lavet den, fik at vide at jeg måtte godt være brevkasseredaktør, de skulle lige noget.....? og fik aldrig hørt fra dem igen.....(så fik jge også brokket mig i dag hurra:))

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke Jan, men jeg vil da ikke svines til i dette forum med mindre at jeg fortjener det og det mener jeg nu ikke at jeg gør i dette tilfælde.

Jeg skulle måske ikke have kaldt ham en nar, so sorry men jeg blev sgu sur :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Jeg skriver kan dræbe, ikke vil dræbe og jeg hentyder ikke til Amino men jeg skriver min-mave.dk jeg kunne også skrive bilbasen.dk som er endnu værre, der kan du ikke engang se dine egne indlæg.

Nu var denne debat ikke bemyndiget på Amino eller Mediaplace.dk men en generelt synspunkt om ustruktureret fora.

Jamen så kom med eksemplerne som jeg bad om.

For når du skriver "kan" dræbe, så kan man kun skrive dette såfremt det er en hændelse der forud for indlæggets oprettelse er sket, ellers er det bare ren pladder, hvilket jeg finder det er i relation til søgemaskinefunktionalitet.

I øvrigt er Amino så godt repræsneteret på brugeres foretrukne søgemaskine Google, hvorfor mange kommer ind den vej. Men det er kun en formodning.

Min harme opstår når du indrager virksomheder som ikke er i den situation som din overskrift antyder (mig bekendt) og derfor kunne det være en fordel for dig at ændre overskriften.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du læser tydeligvis kun det du selv vil eller måske et helt andet indlæg? hvad ved jeg, jeg har aldrig nævnt firmanavne i overskriften eller første indlæg ?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
I øvrigt er Amino så godt repræsneteret på brugeres foretrukne søgemaskine Google, hvorfor mange kommer ind den vej. Men det er kun en formodning.

Hvad taler du nu om ? jeg taler ikke om søgemaskiner, men om fora struktur

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

kaster du også med gaffler og knive når du er sur da hjemme?:)

til min partner da hjemme har jeg anskaffet plastikbestik...... kan anbefales:)nej men....

man må ikke kalde andre for sådan noget ved du hvorfor, fordi at alle handler og tænker ud fra deres perspektiv. Ud fra de erfaringer og ideer de har, ud fra det kulturel baggrund de har. Jeg synes at du skal sende en mail til Jan og bare skrive undskyld så du er sikker på at han ikke sidder nu da hjemme og har lidt ondt i hjertet over at blive kaldt for et eller andet... ikke:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)