Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes kan dræbe et forum

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

det ved du om nogen :)

du kunne jo leje dig selv ud til at lave ravage i forums :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej

ja man skal altid lave revage i det og holde mennesker i gang.

tænk hvis alle var glade, enige osv.....

Spætten:

det ved du om nogen :)

du kunne jo leje dig selv ud til at lave ravage i forums :)

Yes 5 stjerner til  "Spætten"

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At en person tilsyneladende tiltrækker mange problemer med sine tanker giver ikke "Carte Blanche" til at chikanere vedkommende hver gang personen ytrer sig. 

En person under konstant angreb er en der har mindre tid til at reflektere. Det kan jer der angriber personligt i et offentligt forum så forsøge at reflektere lidt over.

Giv dog mennesker med andre tanker og holdninger end jer selv lidt luft - og spørg jer selv hvorfor vedkommende ikke skal have luft *i jeres øjne*

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mads A

Jeg ved ikke om du har glemt tråden, men eftersom du har startet den virker det lidt mærkeligt du ikke selv deltager :)

Hvis du har tid og lyst er jeg lidt nysgerrig efter svar på dette:

Thomas Frost:
Lad os sige det forum du har gang i blev virkelig populært, ville du så være bange for at det ville blive dræbt af for stor aktivitet? Og ville du gøre noget ved det? f.eks. spærre for adgang til nye brugere, så du sikrede korte tråde hvor kun få mennesker svarede i stedet for de mere uddybende tråde hvor der virkelig kan komme nogle vinkler på tingene?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke diskussionen kunne udlede et behov for mere niche-orienterede forummer? 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Thomas Frost:
Lad os sige det forum du har gang i blev virkelig populært, ville du så være bange for at det ville blive dræbt af for stor aktivitet? Og ville du gøre noget ved det? f.eks. spærre for adgang til nye brugere, så du sikrede korte tråde hvor kun få mennesker svarede i stedet for de mere uddybende tråde hvor der virkelig kan komme nogle vinkler på tingene?

Jeg vil naturligvis ikke slette brugere eller tråde, men der vil være en bedre styring, det er helt sikkert, hvad ideen med at have mange 1000 gamle tråde ? når du så søger i forummet, finder du aldrig det du søgte, da det er som at finde en nål i en høstark.

Man kunne evt. slette alle tråde som er 1 år gamle. og andre måder at styre forummet på, men det er en forretningshemmelighed ;-)

Jeg deltager i de tråde jeg opretter, men jeg har været ret optaget med min side for tiden :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Mon ikke diskussionen kunne udlede et behov for mere niche-orienterede forummer? 

Hvad mener du her ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:
Jeg deltager i de tråde jeg opretter, men jeg har været ret optaget med min side for tiden :-)

Ja og god vind med det.

Det der er ulækkert er, at du bruger metoder til skade for andre for at fremhæve dit sidegadeprojekt som aldrig bliver til noget.

Både Amino og Min-mave.dk er successer som du kun kan drømme om og aldrig kommer i nærheden af. Og det skyldes din personlighed, altså den måde hvorpå du med parasitmæssigt karakter vil have opmærksomhed på en dødsejler på andres bekostning.

For hvad var du hvis ikke du havde Amino og spamme dit lort på?

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu synes jeg lige du skal slappe af din nar, jeg taler slet ikke om Amino ( de har ikke nok brugere ) jeg fremhæver min-mave.dk ja, det er fordi min kone har oplevet disse problemer, jeg tænker på fora som har 100.000 + brugere og mange indlæg, jeg har slet ikke sammenblandet min side ind i denne debat.

Hvor fremhæver jeg min side i denne tråd ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Nu synes jeg lige du skal slappe af din nar, jeg taler slet ikke om Amino ( de har ikke nok brugere ) jeg fremhæver min-mave.dk ja, det er fordi min kone har oplevet disse problemer, jeg tænker på fora som har 100.000 + brugere og mange indlæg, jeg har slet ikke sammenblandet min side ind i denne debat.

Hvor fremhæver jeg min side i denne tråd ?

Blandet i det jeg citerer.

Du skriver succes kan dræbe et forum i din overskrift, og hverken Amino eller Min-Mave er på vej til at dø, så det er sensationsnavlebeskuendelatterlighed i ypperste grad.

Der har i langt tid været fokus på søgemulighederne på Amino, og de er ikke optimale, men det bliver nok noget de tager fat i på et andet tidspunkt, såfremt de mener det ikke er velfungerende.

Du bliver dømt på din fortid, og den er ikke god f.s.a. dit forhold til Amino i mine øjne, og når du så samtidig skriver den slags latterlige overskrifter, så reagerer nogle, herunder mig.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)