Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes kan dræbe et forum

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det lige der menes her?

Et forum er et sted for du kan få hjælp til dine problemstillinger, du kan også hjælpe andre med deres, men det kræver jo at du kan finde problemet.

Hvad mener du nu ? jo, tit er der så stor aktivitet på et forum at informationen forsvinder / drukner blandt alle de andre indlæg.

hvad gør man så ? man søger efter et emne, men hvis du evt. søger på CMS, så kommer der måske 30.000 indlæg, som du så kan gennemgå :-(

Jeg har også hørt fra flere herinde at man ikke gider læse hele tråden hvis den er på 30 + indlæg og på eks. min-mave.dk der skal man åbenbart ikke være væk mere end et par minutter, så er tråden alt for lang. Ikke fedt vel ?

Så et forum kan godt drukne i sin egen succes ;-)

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er svært at gøre alle tilfredse. Jeg har fået meget hjælp/inspiration herinde fra igennem årene og takker ydmygt de mange aminoer som har hjulpet. Jeg foreslår du sender nogle evt. kritikpunkter til administrationen så er jeg sikker på at det bliver taget med i nogle evt. overvejelser omkring forbedringer.

Jeg kan på en måde godt følge dig, men omvendt ville alternativet vil være et forum med 2 indlæg og så var du nok ikke kommet her vel? :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu ikke det er så slemt på Amino, der er helt sikkert mange udlandske hjemmesider som har en langt større aktivitet og den problemstilling jeg beskriver.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes dette her forum er forbedret bedre søge funktioner og man klikke tilbage i emmer derved finder man let det man vil indenfor sit emme , mon ikke det er bare at udvikle sin side at der kommer moduler der gør det er lettere at overskue siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis man IKKE gider læse en tråd, men samtidig søger informationer, så er det vel ik forumets skyld, så er det vel ganske almindelig dovenskab... Og så fortjener man sku heller ik svaret på de spørgsmål, som man evt måtte have...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:
Jeg har også hørt fra flere herinde at man ikke gider læse hele tråden hvis den er på 30 + indlæg og på eks. min-mave.dk der skal man åbenbart ikke være væk mere end et par minutter, så er tråden alt for lang. Ikke fedt vel ?

Jeg synes det er totalt fedt med så meget gratis hjælp. Hellere gratis hjælp fra 30 personer end fra 3.

Mads A.:
Så et forum kan godt drukne i sin egen succes ;-)

Måske, men kun hvis har din holdning, nemlig at mange indlæg er dårligt. Jeg begriber ikke hvordan du kan sige at et meget aktivt forum bliver dræbt pga stor aktivitet. Jeg ved ikke det rent faktisk er din mening, eller du prøver at sige et eller andet mellem linjerne, men jeg synes personligt ikke det giver særlig meget mening det du skriver.

Lad os sige det forum du har gang i blev virkelig populært, ville du så være bange for at det ville blive dræbt af for stor aktivitet? Og ville du gøre noget ved det? f.eks. spærre for adgang til nye brugere, så du sikrede korte tråde hvor kun få mennesker svarede i stedet for de mere uddybende tråde hvor der virkelig kan komme nogle vinkler på tingene?

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg kan godt forstå, hvis der er nogen som synes, at et forum kan være svært at overskue med mange tråde.

Og jeg er enig i, at 'search is your best friend' - men når det er sagt er det også normalt, at man på et meget aktivt forum ikke 'åbner' meget gamle tråde men i stedet starter en ny, hvis man har spørgsmål, man ikke umiddelbart kan finde.

På de fora, jeg laver med min mand, er det helt klart en fordel og stor succes at der er meget aktivitet. Det holder hele tiden medlemmerne 'til ilden', og 'lokker' nye medlemmer til.

Når det er sagt findes der forskellige forum værktøjer - og nogle er helt klart bedre end andre. Jeg måtte personligt vende mig til Aminos forum og sidestruktur, fordi den er så forskellige fra de fora, jeg selv designer.

God forum-opbygning/struktur og overblik = succes på et travlt forum - uanset antal af indlæg.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtigt, men dertil kan man jo så lave tiltag som at give andre brugere mulighed for at rate indlæg... så man hurtigt kan få vist de indlæg som folk har givet thumbs up til..

så er det bare at lave en sorteringsfunktion på rating, så bør man ret hurtigt have de mest relevante replies.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

ja man skal altid lave revage i det og holde mennesker i gang.

tænk hvis alle var glade, enige osv.....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Får et forum stor succes, så gælder det om at følge med succesen, og tilpasse sig. Dette gælder sådanset alle der får succes?

Ikke de samme krav til den lille som den store...

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)