Hold da op......
Sikke en smøre.... Hvem der har ret eller uret vil jeg ikke kommentere... Men hvis JDA ikke føler han har fået leveret det aftalte og trådstarter mener at han har leveret hvad han har lovet, så havde en dialog og en dekort måske været mere givtigt for begge parter...
Måske jeg selv er for flink, men har altid syntes det var ærgerligt ikke at få sine tilgodehavender, men på den anden side har jeg altid kommet til disse "erkendelser" at:
MAN SKAL IKKE GRÆDE OVER SPILDT MÆLK...
eller
HVAD DU TABER PÅ KARRUSELEN, VINDER DU IND PÅ GYNGERNE
Tager nu hatten af for JDA, som i sidste ende ikke gider bruge mere tid på dette og betaler det fulde beløb... Til gengæld sidder jeg tilbage med en følelse af at trådstrter nok burde have sendt JDA en kreditnota på f.eks. en time.... en gang var det jo sådan at KUNDEN HAR ALTID RET... og vi andre havde aldrig hørt om denne sag hvis I to var blevet enige om en reduceret pris.
Nu sidder jeg tilbage med en følelse af:
1. at JDA har betalt det fulde beløb imod hvad han synes er rimeligt i forhold til det leverede.
2. at trådstarter har fået sit fulde tilgodehavende alene ved hjælp af trusler om ødelæggelse af en anden mands omdømme
Hmmm... Med disse følelser kan jeg kun spørge: HVEM FIK MEST POSITIVT UD AF DENNE DEBAT...
En klog investor sagde engang til mig: "den der lever stille lever godt" udtalelsen kom efter han havde mistet en million kr. og han IKKE ville hænge modparten ud...
Men Håber at trådstarter nu er glad og tilfreds med at have fået sit tilgodehavende (og ikke begynder at regne på hvad han ellers kunne have faktureret på den samme tid som han har brugt på denne debat)
Og JDA forhåbentligt sidder tilbage og tænker: Nå, ja, jeg synes ikke det var rimeligt at jeg skulle betale det fulde beløb, men MAN SKAL IKKE GRÆDE OVER SPILDT MÆLK:::::::
Håber alle fortsat har en god dag...
Søren