Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sigtelse for injurier?

Side 9 ud af 9 (83 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Normalt ligger der en grund bag de har mistet et arbejde og har ingen muligheder for at betale .

problemet kan også være beløbet blev højere end beregnet og når er startet og de ekstra regninger løber ind kan der forkomme konflikter både dem som kunden de mener ikke de fået det ønsket eller for det aftalt beløn der er fejl som i ikke udbedre



Nu skal det lige pointeres, jeg hænger altså ikke kunder ud der ikke kan betale regningen, eller i tilfælde hvor der er tvist om beløbet, det er altså dem der IKKE VIL betale, og generelt bare render fra regningen, altså ingen respons og udeblivende betaling, specielt hvis andre har samme erfaringer med kunden, som i dette tilfælde er et firma.

Jeg kunne aldrig finde på at smide en person til inkasso, hvis det var fordi et stykke arbejde var blevet dyrere, og kunde ikke kunne betale, eller en kunde der var utilfreds med småting i forbindelse med arbejdet, der udbedrede ham bare det stykke arbejde, og vender en utilfreds kunde til en tilfreds kunde, længere er den ikke, og kan kunden af god grund ikke betale, jamen så findes der også en løsning på det, men kunder der bare IKKE VIL BETALE, så er min tolerance altså ikke særling lang.

Og der står også tydeligt i indlægget på min blog, at hvis det pågældende firma betaler undertegnet for det arbejde vi har udført for dem, og de har fået betaling for af kunden, så sletter jeg gerne indlægget igen, og samme advarsel andre steder fra nettet, link buildingen hertil, men sker det ikke så sørger jeg også for at dette bliver på side 1, ved søgning af pågældende firma´s firmanavn, de har dog masser af andre forhold bag sig også, så interessen for dette er desværre nok ikke særligt stor.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jannie N:

Mikael: Skal det forståes sådan at du er ligeglad med at undvære fx 400000 i et par år eller 7 eller måske altid? Fordi der er gode renter på det? Hvad hvis vedkommende der skylder idg, aldrig får penge igen, hvad så? Er det så stadig ok?  Jeg vil bare lige være sikker på om jeg misforstår dig.

Ellers er jeg mere enig med Koluda, har folk bestilt et job udført må de betale. Længere er den ikke, Så er beløbene i mit univers ikke relevant -JA jeg har betalt mere for at køre en sag på en insolvent mand end han skylder DET ER ET PRINCIP! Havde jeg haft et sted at hænge ham ud ville jeg  nok også gøre det (og jeg håber han læser med)

/Jannie

yes renter renter de er bare super 

Der findes masser af iværksættere som dig der småbeløb på plus 1 million kroner , selvfølgelige for en virksomhed i iværksættere starten er 1 million meget men når begynder at have kapital og har været aktive et stykke tid , er der yderste gode penge at få ind irenter , det beskriver er et typisk iværksættere start problem og det klare du ikke ved ligge folk , for dem man hænger ud bliver sikkert mere besværlige at få pengene ind igen af.

Nu er det jo ikke hverdag nogle bygger nyt hus eller udenstue derved ikke lige det typiske sted

Normalt ligger der en grund bag de har mistet et arbejde og har ingen muligheder for at betale .

problemet kan også være beløbet blev højere end beregnet og når er startet og de ekstra regninger løber ind kan der forkomme konflikter både dem som kunden de mener ikke de fået det ønsket eller for det aftalt beløn der er fejl som i ikke udbedre .

Synes du skal prøve at skaffe mere kapital , derved står du ekstremt stærkt rentes rentes er ekstrem stor når du får penge ind igen , derved vis har den rettet måde fået lidt tillægges renter ud ad det , det er jo lovligt at ligge en pålydende rente på beløbet du tjener konstant , vis de er dømt til betale tilbage 

De bedste kunder kan ende med at være de bedste for drev det koldt og fik de ekstra penge ind .

Kendskabet til din økonomi kender jeg dog ikke vis banken giver garanti og du har ikke det indstående der kan gør du kan klare denne udenstående hos kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Mikael christiansen:

Normalt ligger der en grund bag de har mistet et arbejde og har ingen muligheder for at betale .

problemet kan også være beløbet blev højere end beregnet og når er startet og de ekstra regninger løber ind kan der forkomme konflikter både dem som kunden de mener ikke de fået det ønsket eller for det aftalt beløn der er fejl som i ikke udbedre



Nu skal det lige pointeres, jeg hænger altså ikke kunder ud der ikke kan betale regningen, eller i tilfælde hvor der er tvist om beløbet, det er altså dem der IKKE VIL betale, og generelt bare render fra regningen, altså ingen respons og udeblivende betaling, specielt hvis andre har samme erfaringer med kunden, som i dette tilfælde er et firma.

Jeg kunne aldrig finde på at smide en person til inkasso, hvis det var fordi et stykke arbejde var blevet dyrere, og kunde ikke kunne betale, eller en kunde der var utilfreds med småting i forbindelse med arbejdet, der udbedrede ham bare det stykke arbejde, og vender en utilfreds kunde til en tilfreds kunde, længere er den ikke, og kan kunden af god grund ikke betale, jamen så findes der også en løsning på det, men kunder der bare IKKE VIL BETALE, så er min tolerance altså ikke særling lang.

Og der står også tydeligt i indlægget på min blog, at hvis det pågældende firma betaler undertegnet for det arbejde vi har udført for dem, og de har fået betaling for af kunden, så sletter jeg gerne indlægget igen, og samme advarsel andre steder fra nettet, link buildingen hertil, men sker det ikke så sørger jeg også for at dette bliver på side 1, ved søgning af pågældende firma´s firmanavn, de har dog masser af andre forhold bag sig også, så interessen for dette er desværre nok ikke særligt stor.

prøv lige at læse indlægget igen , du svare jo ikke på det jeg skriver , jeg tvivler folk bliver mere modtagelig mod at betale vis skriver om den på din hjemmeside og tænk rente og rente , det giver i sidste ende en del flere penge end med større sikker mindst vis hænger dem ud, for en ting folk vis første begynder bliver det personligt og så kan du godt regne det bliver svært og jo vis de har penge kommer de også med rentes rentes og de penge er jo givet godt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 9 (83 indlæg)