Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær mig noget om apps :·)

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Helle, vil lige nævne at det 100% er dit valg :) Eneste grund til jeg går ind og siger at jeg mener HTML er vejen frem, er fordi jeg selv laver iPhone apps og jeg ved hvor tidskrævende og omkostningsrigt det er - og derfor mener at det er bedre for dig at starte ud med HTML, da du vil kunne komme billigere fra land og nemt se i hvilket omfang det bliver brugt.

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak :·) netop det med at jeg ville få et slags »app« ikon, så de nemt kan komme igen en anden gang - er det som jeg finder vigtigst.

Det er et XML feed som jeg kan trække fra shoppen. Man kan vælge mellem flere forskellige udtræk, eks Kelkoo mv.

Hvor mange timer vil du tro det vil tage at lave en html udgave som er tilpasset mobil? Med specialtilpasset betalingsflow så det er nemt. ca. uden jeg hænger nogen op på noget - blot for at få en ide.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Det er ikke kun prisen det handler om - men i lige så høj grad de mange nyheder, vores service og den måde vi viser House of Kids til dem på.

Så er det her du skal være i føresædet. Hvad med at lade nyhederne komme til mobilen før de kommer på hjemmesiden? Sørg for at hvis man har jeres mobil app så er man de første til at kunne få fingrene i det sidste nye :D

Helle - houseofkids.dk:
Så kom igen - er det stadig html?

Du kan ikke skille det op på den måde. du kan bruge native kode eller html eller endda begge 2. Jesper slår for html og jeg slår for native. Det kommer helt af på dem der skal lave din app for dig.

Men.... jeg vil sige at der er mere arbejde på serverdelen med en html end med en native, men der er mere arbejde på selve app'en med en native end med html.

Helle - houseofkids.dk:
Og hvis - vil det så kræve at scancommerce laver det, fordi det er dem som har kildekoden? Eller kan jeg snige mig udenom dem?

Hvis du IKKE har adgang til kildekoden på serveren så skal alt funktionaliteten ligge på mobilen. Her kan man også bygge html ind i en native (det er det JEG gør - men jeg bruger mest Javascript). Men har du adgang til kildekoden så kan du gøre alt, bare du ikke retter i det som Scancommerce har lavet, fordi så kan de give dig en faktura hvis der opstår fejl i din shop.

Helle - houseofkids.dk:
Og er der nogen måde jeg kan gøre det nemt for mine kunder at vælge min shop - ligesom det er nemt at trykke på sin app?

Du kan lave et link på din side som kunderne kan klikke på når de er på mobilen. Så kan de her downloade app'en.

Helle - houseofkids.dk:
Jeg kunne bare godt forestille mig at de her mødre kunne finde på at tjekke ind på deres app dagligt for at se de sidste nyheder som kom i dag. Der kommer jo nyt i shoppen hver dag - og der er stor fokus på nyheder

Igen.... giv dem noget lokkemad for at bruge en mobil app.... Det kan være først med det nyeste nye eller x% rabat hvis de laver en ordre på mobilen. Der er muligheder nok. Det gælder bare om at være fræk nok til at bruge dem.

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang med en super hurtig demo :)

http://www.creativegenius.dk/houseofkids

Kommer mere senere (skal lige ordne vasketøj)

 

 

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes lige jeg vil fortælle at jeg netop har tjekket min analytics. Og det viser sig faktisk at der har været 67 salg i februar måned fra ipad og iphone. Det er jeg faktisk meget overrasket over... har aldrig tjekket det før nu.

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Helle! :) det viser jo kun at der er grundlag for en iphone/ipad version af din side. For man kan jo ikke lade være med at tænke over hvor mange der er sprunget fra, som godt ville have købt noget, men synes det var for besværligt fra deres telefon.

Jeg er lige ved at finde ud af hvad der evt. kan gøres i den retning med scancommerce.

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool Jesper - tusinde tak - glæder mig til at høre nærmere ;·) Du kan evt sende en mail til mig på mail@houseofkids.dk hvis det er nemmere.

Kh

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle, 

Jeg er slet ikke nok på Amino til dagligt, men Martin gjore mig lige opmærksom på din efterspørgsel, og det passer ret godt med mine tanker om at gerne ville ind og lave iPhone/iPad apps til webshops

Vi er i mit firma Huge Lawn ret gode til at lave iPhone og iPad apps, når vi selv eller vores kunder skal sige det Smile, men jeg er noob mht. webshops, men vil gerne blive klogere så vi kan hjælpe netkøbmænd som dig selv.

Vi laver 100% native iPhone og iPad apps i Objective-C, som Steve har tænkt det Wink, og kan derfor få fuld udnyttelse af platformen. 

Vi lavede sidste år en iPhone app til ONLY (http://hugelawn.com/apps/iphone-app-only-denimize-the-world/) med en ret fed Style del, hvor man kan sammensætte jeans, toppe og accessories og dele sættet på facebook. Hvis man kombinerer noget ala det med en shopping kurv og checkout, nyheder i shoppen og favoritter, tror jeg at man kan få en ret fed app som dine trofaste købere vil elske.

For at få dem "indenfor døren" i app'en, vil jeg foreslå at vi tilføjer et banner eller en knap "hent gratis vores iPhone app", hvis de besøger din webshop fra en iPhone, så kan vi sende dem direkte over til din app i AppStore.

Smid en mail eller ring hvis du er interesseret i at snakke mere i detaljer. :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Koch - Huge Lawn Software:
Vi lavede sidste år en iPhone app til ONLY

Har lige prøvet den.... den er ok nice :)

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)