Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær mig noget om apps :·)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk at mange kvinder ville elske en app til børnetøj. Især hvis de lige kunne klikke sig forbi og se sidst ankomne nyheder. Det vil være den del jeg ville kunne sælge godt på. Der er rigtig mange kunder som hænger i telefonen for at spørge efter hvornår det og det kommer - og de sidder på spring i angst for at det bliver udsolgt. Netop der ville man kunne sælge rigtig meget hvis de med et enkelt klik fik kastet nyheden op uanset hvor de var.

En børnetøjsapp vil være lige så interessant for mødre - som amazon vil være for mænd :·)

Eller hvad tror i? Når jeg nu lige har forklaret hvordan mødrene shopper?

Hvis man skal have lavet en app - hvor ligger sådan en fætter prismæssigt? For nu er realiteten jo at vores system er scancommerce - og allerede ved at jeg nævner navnet, begynder skillingerne at fosse ud af lommerne :·) Så det er ikke sikkert at en app vil blive dyrere. Spørgsmålet er så hvem det er værd at ligge pengene hos - og hvad vores kunder er bedst tjent med.

Hvis man vælger en app - vil det så kræve noget arbejde i kildekode/backend af min shop? eller vil det være ren udefra kommende arbejde?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Hvis man vælger en app - vil det så kræve noget arbejde i kildekode/backend af min shop? eller vil det være ren udefra kommende arbejde?

Umiddelbart kræves det kun at der laves én side som henter data fra databasen og returnere dette til telefonen.

Helle - houseofkids.dk:
Hvis man skal have lavet en app - hvor ligger sådan en fætter prismæssigt?

Det kommer an på om du vil have en lada eller et rumskib :)

Helle - houseofkids.dk:
For nu er realiteten jo at vores system er scancommerce - og allerede ved at jeg nævner navnet, begynder skillingerne at fosse ud af lommerne :·)

Hvis du har adgang til at lægge filer på din shop, så har systemet ingen betydning. Det der er vigtigt er hvor nemt det er at hente data fra databasen

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Jeg tror faktisk at mange kvinder ville elske en app til børnetøj.

Min kone er _helt_ enig.

Og hun ledte allerede efter en til min-mave.dk under hendes graviditet sidste år.

Det er bare at komme igang. Specielt med jeres primære mål gruppe kvinder med egenskaben af at kunne multitaske. - Så giv endelig dem endnu et touch point til jeres forretning og helst igår.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels - du fik lige skrevet alle svarene mens jeg sad og fumlede med spørgsmålene :·) Tak.

Som udgangspunkt flyver jeg helst i rumskib - men man kunne måske starte med mindre, og så bygge på hen af vejen.

Vi har et sted i shoppen man kan købe sig adgang til - hvor det er muligt at trække data i forskellige udgaver. Eks som hvis man skulle bruge det til at vise varer på andre sites. Det må jo være noget i den stil man skulle bruge. Data opdateres vist nok løbende.

Hvis man i første omgang kunne klikke sig ind og se de varer som ligger i katagorien: nyeste varer - og kunne gå til betaling - så ville det være en fin start. Endnu bedre hvis man kunne betale med password direkte via mobilen - hvis sådan noget kan lade sig gøre.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Vi har et sted i shoppen man kan købe sig adgang til - hvor det er muligt at trække data i forskellige udgaver. Eks som hvis man skulle bruge det til at vise varer på andre sites. Det må jo være noget i den stil man skulle bruge. Data opdateres vist nok løbende.

Jamen så er den del fikset. Dem der skal lave en evt. app skal blot vide hvordan de hentes og hvordan det ser ud.

Helle - houseofkids.dk:
Hvis man i første omgang kunne klikke sig ind og se de varer som ligger i katagorien: nyeste varer - og kunne gå til betaling - så ville det være en fin start. Endnu bedre hvis man kunne betale med password direkte via mobilen - hvis sådan noget kan lade sig gøre.

1) Viser en liste over nye varer

2) Når man klikker på en vare så ser man evt. ekstra info og en "læg i kurv knap"

3) Et sted i app'en skal der så bare være en "til kassen" hvor man så får åbnet en browser og skal indtaste kreditkort info. Hvis du vil have at købet skal kunne klares med et password, så kræver det at du kender kundens kortdata.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det lyder nemt og enkelt - lige sådan som det skal være. Og hvor mange timer kan det tage at lave?

I princippet kan man vel lave sådan en fidus - og så sælge den som en »hyldevare« til andre også....

Nogen som har brug for en testshop til sådan et projekt :·) som modgift leveres statistikker og konverteringsinfo osv til brug for videre salg.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Ja, det lyder nemt og enkelt

Ja lyder :) intet er nemt og enkelt når det skal laves :D

Helle - houseofkids.dk:
I princippet kan man vel lave sådan en fidus - og så sælge den som en »hyldevare« til andre også....

Det kunne man sagtens.... jeg tror at den ligger i min bunke under "projekter der skal laves... når der er tid"

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Det kunne man sagtens.... jeg tror at den ligger i min bunke under "projekter der skal laves... når der er tid"

ha ha - det lyder som min bunke :·) ville ønske døgnet havde 48 timer - der er SÅ meget jeg gerne vil...

Hvilke kvalifikationer skal en person man ansætter have, hvis han skal kunne lave sådan nogle ting?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Hvilke kvalifikationer skal en person man ansætter have, hvis han skal kunne lave sådan nogle ting?

Personen skal være nysgerrig og enten vide hvordan man laver sådan noget eller være interesseret i et lære det. En af de vigtigste ting du skal se efter hos en programmør er forretningsforståelse. Hvis han ikke kan sætte sig ind i din forretning så vil han kunne være en klods om benet.

I gamle dage der kunne udvilklere bare sidde og kode, men idag er de lige så meget rådgivere som kodenørder. En god programmør er ikke billig, men han er absoult pengene værd.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave færdigt et Native App hvor det skal være en offline katalog. Nå der er internet forbindelse så synkronisere App med et database på nette via webservices så få vi det frisk data. Vi lave den som native App fordi det skal køre hurtigt og stabilt. Hvis man er online helle tid så virker det som et meget hurtigt website, da fleste data ligge lokal.

I det App det findes en favorit funktion, hvor man kunne markerer dette "vare" man kan lide, så kan man bestille den senere.

App er lavet til iPhone og iPad. Hvis der skal udvikler en til Andriod så nogle tinge kan vi genbruge dermed koster det 20-25% mindre.

Så det er rigtigt hvad Martin sige at det koster mange penge at lave native app til det forskellige platform. Hvis man regner med Dansk timer pris :)

 

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)