Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overbeviser man kunderne?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ved at opbygge et par nye portaler til internettet. Portalerne omhandler hhv bryllupstøj og festtøj, hvor brugere kan finde frem til netbutikker og forretninger med netop dette sortiment.

Jeg er bevidst om, at der allerede findes flere af den slags portaler - men via en kontakt, som har fingeren på pulsen i disse brancher, så står det klart, at de fleste butikker mener at muligheden for markedsføring og reklame på disse portaler enten er for dårlig, eller alt for dyr.

Nu mener jeg jo så, at jeg kommer med en brandgo' ide med mine portaler.

Men hvordan får jeg kunderne overbevist om at det er en god ide, at annoncere på mine portaler?

- Skal jeg ringe dem alle sammen op?

- Skal jeg sende salgsbreve?

- eller?


Og hvad skal jeg tilbyde dem?

- Gratis prøveperiode f.eks. 3 eller 6 mdr

- 6 eller 12 måneder reklame til halv pris?

- eller?


Og hvad er en fair pris - en pris der hverken er grisk eller useriøs?

 

Min tanke bag portalerne er at hjælpe butikkerne igang igen. Jeg ved at mange i branchen har det meget meget svært, og at dette faktum absolut ikke gør det nemmere at få dem i tale.

Selvfølgelig ønsker jeg også selv at tjene penge på det - men det er ikke et projekt som behøver at være en guldko, lige fra en start ihvertfald.

Jeg vil gerne høre jeres meninger - og gerne tips, tricks og gode forslag.

På forhånd tak

TonyR

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Pokkers, den kom vist i en forkert kategori - kan jeg selv flytte den?

Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da som om du skal fortælle dem om muligheden for affiliate-samarbejde.

Michael

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

TonyRomo:

Hej Aminoer.

Jeg er ved at opbygge et par nye portaler til internettet. Portalerne omhandler hhv bryllupstøj og festtøj, hvor brugere kan finde frem til netbutikker og forretninger med netop dette sortiment.

Jeg er bevidst om, at der allerede findes flere af den slags portaler - men via en kontakt, som har fingeren på pulsen i disse brancher, så står det klart, at de fleste butikker mener at muligheden for markedsføring og reklame på disse portaler enten er for dårlig, eller alt for dyr.

Nu mener jeg jo så, at jeg kommer med en brandgo' ide med mine portaler.

Men hvordan får jeg kunderne overbevist om at det er en god ide, at annoncere på mine portaler?

- Skal jeg ringe dem alle sammen op?

- Skal jeg sende salgsbreve?

- eller?


Og hvad skal jeg tilbyde dem?

- Gratis prøveperiode f.eks. 3 eller 6 mdr

- 6 eller 12 måneder reklame til halv pris?

- eller?


Og hvad er en fair pris - en pris der hverken er grisk eller useriøs?

 

Min tanke bag portalerne er at hjælpe butikkerne igang igen. Jeg ved at mange i branchen har det meget meget svært, og at dette faktum absolut ikke gør det nemmere at få dem i tale.

Selvfølgelig ønsker jeg også selv at tjene penge på det - men det er ikke et projekt som behøver at være en guldko, lige fra en start ihvertfald.

Jeg vil gerne høre jeres meninger - og gerne tips, tricks og gode forslag.

På forhånd tak

TonyR

Hej

Affiliate marketing er en god måde for mange af disse butikker, da de kan betale en salgsprovision og kun betale for de salg de får.

Hos Partner-ads har vi allerede nogle annoncører indenfor bryllupsområdet, så det var måske en mulighed du kan vejlede dem om?

Du kan så selv være affiliate partner og hente annoncerne via Partner-ads.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er et evigheds arbejde den der mest motiveret vinder da man simpelthen vil videre formidle sin hjemmeside for man mener det er branchens bedste side om emmet på ens hjemmeside , når du ligger nummer 1 på google med mange ord og relevante op til fest polterabend , stran fester´, fest tøj mv. så kommer der 1000 vis dagligt besøgene på din hjemmeside , bare hårdt arbejde at ligge nummer 1 på googl  normalt

arbejde og atter arbejde og lav branchens bedste side der videre formidler en masse viden om bryllup og fest tøj  ikke kun Danmark den bedste med verdens bedste side

Jeg og nogle andre gav nogle råd i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx?#731885 

lasse råd her hvordan du let få links fra andre sider http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/10/25/social.aspx

Husk lav alt muligt sker på siden google elsker der sker aktive noget på din  siden blogge nyheder på din siden

Deltage i forummer ,debat forummer , social markedsføring facebook  mv. om bryllup , fest tøj mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er at få trafik på din side.. det er trafikken der er dit egentlige "produkt" når vi taler annoncering..

Når du har trafikken, har du også noget at sælge..

Det kræver meget arbejde at skabe trafik, men du er kommet rigtig langt når først den er der..

Held og lykke..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår godt, at man skal have noget at sælge, før man kan overbevise kunderne om at det er en god ide - altså høje placeringer på google burde være guf for kunderne.

Men det er jo lidt som med hønen og ægget.

Det er svært at komme højt på listerne uden indhold (kunder), og det er svært at få indhold (kunder) uden at være højt på listerne.

 

Skal man udvælge nogle forretninger, og optage dem på portalerne - sådan set, uden at forretningerne ved noget om det?

Så er der jo lidt indhold, som søgemotoren kan forholde sig til?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

TonyRomo:

Skal man udvælge nogle forretninger, og optage dem på portalerne - sådan set, uden at forretningerne ved noget om det?

Så er der jo lidt indhold, som søgemotoren kan forholde sig til?

Du kunne evt. kontakte nogle af de virksomheder, som du godt kunne tænke dig lå på portalen - fortælle dem om konceptet, og tilbyde dem at ligge der gratis - fx i et år. 

Dernæst kontakter du potentielle kunder, og så kan du referere til nogle af dem, som allerede ligger der.

Jeg tror ikke det er en god ide at lægge dem på portalen uden deres samtykke.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

TonyRomo:

Jeg forstår godt, at man skal have noget at sælge, før man kan overbevise kunderne om at det er en god ide - altså høje placeringer på google burde være guf for kunderne.

Men det er jo lidt som med hønen og ægget.

Det er svært at komme højt på listerne uden indhold (kunder), og det er svært at få indhold (kunder) uden at være højt på listerne.

 

Skal man udvælge nogle forretninger, og optage dem på portalerne - sådan set, uden at forretningerne ved noget om det?

Så er der jo lidt indhold, som søgemotoren kan forholde sig til?

vis gratis i starten kommer det hele af sig selv vis du arbejder og atter arbejder med links og blogge lidt på siden

opret mange undersider så folk kan se der er plads til deres hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)