Har du overvejet om din faktureringsproces kan optimeres? så har jeg skrevet en artikel som du burde læse.
Nedenstående er en kort opsummering af artiklen:
En smart måde at optimere sin faktureringsproces på kunne være at bruge masse fakturering og sende sine fakturaer på e-mail. På den måde sparer du både porto og den tid det tager at pakke fakturaerne og køre på posthuset med dem.
Hvis du sender dine fakturaer på den måde kan det nemt være en besparelse på op til 10 kr. pr faktura du sender. Hvis du sender 40 fakturaer om måneden er det hurtigt en besparelse på omkring 4800 kr. om året.
Læs hele artiklen
Hvis du ønsker at læse den fulde artiklen kan den findes her:
C5Guide.dk - Kan du optimere din faktureringsproces
Jeg har ovre på min blog C5Guide.dk lige udgivet 4 nye indlæg om indkøbs modulet i Microsoft C5.
Så jeg tænkte jeg lige ville dele et af dem med jer her på Amino og så lige give jer links til resten, hvis nu der er nogen der er interesserede 
Her kommer den første guide...
Sådan opretter du et indkøb i Microsoft C5
For at oprette et indkøb skal du gøre følgende
- 1. Gå i Indkøb/Kartotek -> Indkøb
- 2. Tast F2 for at oprette et nyt indkøb
- 3. Vælg den kreditor du skal bruge og tast Enter
- 4. Fra sidemenuen vælger du Linier (ALT+L)
- 5. Udfyld som minimum Varenummer, Antal og Pris
- 6. Gå til næste linie med F8 og gentag til alt er udfyldt
- 7. Godkend med F3
- 8. Fra sidemenuen kan du nu udskrive via forespørgsel, rekvisition, varemodtagelse og købsfaktura
Guiden kan også læses her: http://www.c5guide.dk/sadan-opretter-du-et-indkøb/
De sidste 3 guides om indkøbs modulet:
Jeg håber at mine guides kan bruges 