Hej Aminoer Jeg har gået med tanken om at være online sælger for jer. Det kunne være i stod og manglede tid til at promovere og sælge jeres vare. Her kommer jeg så ind i billedet for det vil jeg gerne prøve kræfter med. Jeg har erfaring inden for handel via min nuværende uddannesel på handelsskolen. Jeg har solgt diverse ting inden for de sidste 3 år i forskellige størrelsesordener og mener selv jeg har flair for det. Jeg vil gerne høre om i stod og manglede en online sælger både til store og små handler. Jeg kan kontaktes her pr. mail : rene4780@hotmail.com Jeg er bosat i Holstebro Mvh. René Ringsted Jørgensen |
Kan du bruge mig ? .
- 1
Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Kort og godt. En der sælger ting over nettet. ![]() Mvh. René Ringsted Jørgensen |
Hvad har du at planer/ideer som skulle gøre din "online sælger" vision brugbar? Hvilke produkter forestiller du dig at du kan sælge? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej Nicolai Ang. erfaringer så har jeg gået meget efter wholesale fra ebay og andre auktionsstedet til videresalg. Jeg har hovedsageligt købt og solgt telefoner, eksklusivt tøj og tasker, men jeg er frisk på at prøve krafter med nye ting i forskellige prislejer. På arbejdsmarkedet har jeg stået i en Mr. forretning lige nu er jeg ansat hos Jensens Bøfhus. Planer har jeg massere af. Jeg har en stor omgangskreds med mange kontakter inden for diverse. Hvorfor folk lige nøjagtig skal vælge mig til at sælges deres produkter er fordi jeg er super god til at sælge, snakke og komme i kontakt med køberne. De fleste folk bag har også et ønske om hvor deres produkter skal sælges eller bringes. Ønskede produkter til salg har jeg ikke. Jeg er frisk på at prøve krafter med diverse ting der kan sælges. Mvh. René Ringsted Jørgensen |