Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elsker Google masser af tekst?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mere tekst man har på siden, jo bedre? Eller?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke nødvendigvis, men det danner grundlag for en masse long-tail-søgninger. Jo mere indhold du har, jo mere fylder dit website i den samlede masse.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 23:18

Relevant  tekst, ellers kan det være lige meget. men "ja" lange beskrivelser er bedre end korte.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:20

På den måde okay. Tak for det Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:20

Casper Schneidereit:
Jo mere indhold du har, jo mere fylder dit website i den samlede masse.

Men det betyder ikke at det automatisk kommer til at stikke mere frem i forhold til den samlede masse :-)...

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 23:20

Eller hvad mener du ? for at søgemaskinerne skal kunne finde din tekst/side er det bedre, nødvendig vis ikke for læseren.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Set fra søgemaskinernes side, er det bedst med lange unikke tekststykker. Når det er sagt, skal du også tænke på dine besøgende, hvorfor det tit ender med at blive en ballancegang, hvor man skriver en mellemlang tekst, så de besøgende ikke bliver irriteret, samtidig med at søgemaskinerne er glade.

Som med alt andet SEO, nytter det ikke noget at du kun tænker på en af de mange ting som søgemaskinerne kigger efter. Dermed er lange tekststykker kun en del af dit optimeringsarbejde - skal du til tops i en hård branche, er du nød til at kigge på en masse andre småting som søgemaskinerne kigger efter. De mange småting giver tit ikke den store effekt alene, men begynder du at overholde mange af de småting som der kigges efter, kan det i sidste ende betyde at du står bedre end din konkurrent.

Men ja. Helt firkantet er en lang tekst bedre end en kort. Og jeg vil til enhver tid foretrække 200 ord, frem for 20 ord på en underside.

/ Emil Blücher

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 20:21

Ærlig talt, må jeg erkende, at det er svært at blive klog på, hvor meget eller lidt tekst der er det optimale. Jeg har nogle sider, hvor min mavefornemmelse siger mig at de 100 ord jeg har skrevet, er nok (langsigtet) - både for søgemaskiner og brugere (på en side der ligger nr. 1 på keywordet).

På andre sider skal jeg op i 1000-1500 ord, før det er tilstrækkeligt. Efter 1500 ord bliver en side uoverskuelig, selvom man har lavet interne tekstlinks til navigation, så min erfaring er = max. 1500 ord (på dansk).

/JG

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:40

Min erfaring siger man skal videre formidle alt indenfor sit salgs emme, hvad andre synes gør teksten  spændende at læse, der er ingen bare grænser andre synes det er spændende at læse teksten og derved vil nogle linke til undersiderne eller din hovedside fordi, siden simpelthen er så god

Husk selvfølge teksten skal være unik på hjemmesiden

Nogle oversigt sider kan blive over 1000 ord, mindre sider til del emmer, med vis emmet på siden ikke kan deles op i undersider, uden det giver den forkerte mening må siden være over 1000 ord eller mere

Hård Konkurrence på nogle ord gør det svære at ligge højt på google , med er dine ord godt søgt på  de sammensat ord kan du nogle gange komme højere på , google , vis det er det folk søger på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 21:57

JesperG:
På andre sider skal jeg op i 1000-1500 ord, før det er tilstrækkeligt. Efter 1500 ord bliver en side uoverskuelig, selvom man har lavet interne tekstlinks til navigation, så min erfaring er = max. 1500 ord (på dansk).

Så meget tekst ville jeg dele op i undersider. Her er vi jo inde på om det er tekst til søgemaskinerne, eller til besøgende...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)