Jeg er ny i branchen både på Amino og med at komme på nettet. Jeg har åbnet en lille netbutik www.bertusbazar.dk, men det med at blive opdaget på eksempelvis Google er jo lidt af en jungle - har læst en masse, men mange tilbyder adwords og alt muligt andet og det koster jo det hele........har tilmeldt mig nogle gratis ting på nettet, men vil jo gerne mere frem på Google - er der nogle som på en pædagogisk måde kan fortælle lidt om, hvad jeg bør gøre uden at bruge hele marketingbudgettet Thanks in advance Frank |
Glem alt om gratis ting, men får hvad man betaler for især når vi taler markedsføring. Nor jeg nu skriver betaler for, så har du grundlæggende to muligheder. Du kan betale penge og få andre til at gøre det for dig eller du kan betale tid, og selv sætte dig ind i tingene og gøre det selv. Hvis du følger linket i min signatur kan du på min hjemmeside læse en masse om hvad deter du skal gøre og hvordan du gør det, derer oven i købet skrevet en artikel om hvad du skal være opmærksom på i valget mellem at købe eller gøre det selv.
Læs artiklerne og spørg hvis der er noget du ikke forstår eller vil have uddybet og træf så dit valg om du køber eller om du selv sætter dig ind i tingene. Under alle omstændigheder bør du sætte dig lidt ind i tingene, det gør dig også i stand til atstille de rigtige spørgsmål hvis du vælger at købe