Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det passe jeg ligger øverst?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbage meldninger og ros

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:43
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:19

Du ligger nederst på side 1 her.

Der kan være flere grunde til at vi får forskellige resultater. En af dem er som nævnt personlige søgeresultater, hvor det er krævet at du er logget ud fra google, samt manuelt har deaktiveret personlige tilpasninger baseret på søgeaktivitet. En anden grund kan være, at Google benytter forskellige datacentre, hvorfor at forskellige datacenter kan give forskellige resultater. Slutteligt er det meget normalt at nye sider hopper lidt rundt i søgeresultaterne, inden de finder deres rette plads. Se evt. mit blogindlæg om rutsjebanetur for nye sider på google.

/ Emil Blücher

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 21:23

Emil Blücher:
Der kan være flere grunde til at vi får forskellige resultater. En af dem er som nævnt personlige søgeresultater, hvor det er krævet at du er logget ud fra google, samt manuelt har deaktiveret personlige tilpasninger baseret på søgeaktivitet.......................

Hej Emil.
Er logget ud af min google konto når jeg kigger på mine resultater, men det kan selvføgelig stadig være personlige resultater. Jeg må bare vente lidt endnu og krydse fingre for den ligger sig godt i top :D

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:33

gustav1994:

Hej Emil.
Er logget ud af min google konto når jeg kigger på mine resultater, men det kan selvføgelig stadig være personlige resultater. Jeg må bare vente lidt endnu og krydse fingre for den ligger sig godt i top :D

Som sagt er der flere mulige grunde.

Husk at det ikke længere er nok "kun" at logge sig ud fra sin google konto. Husk at sikre dig at du har slået personlige tipasninger fra.

How to do:

Opret en søgning på google > Klik på "Weboversigt" i øverste højre hjørne > Klik "Deaktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet"

/ Emil Blücher

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 21:45

Mange tak prøver det lige.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)