Prøv i det her værktøj, så slipper du for at få et hav af forskellige resultater - den her er ifølge min bedste overbevisning, 100% pålidelig: http://www.link-assistant.com/rank-tracker/
Der kan være flere grunde til at vi får forskellige resultater. En af dem er som nævnt personlige søgeresultater, hvor det er krævet at du er logget ud fra google, samt manuelt har deaktiveret personlige tilpasninger baseret på søgeaktivitet. En anden grund kan være, at Google benytter forskellige datacentre, hvorfor at forskellige datacenter kan give forskellige resultater. Slutteligt er det meget normalt at nye sider hopper lidt rundt i søgeresultaterne, inden de finder deres rette plads. Se evt. mit blogindlæg om rutsjebanetur for nye sider på google.
Der kan være flere grunde til at vi får forskellige resultater. En af dem er som nævnt personlige søgeresultater, hvor det er krævet at du er logget ud fra google, samt manuelt har deaktiveret personlige tilpasninger baseret på søgeaktivitet.......................
Hej Emil. Er logget ud af min google konto når jeg kigger på mine resultater, men det kan selvføgelig stadig være personlige resultater. Jeg må bare vente lidt endnu og krydse fingre for den ligger sig godt i top :D
Hej Emil. Er logget ud af min google konto når jeg kigger på mine resultater, men det kan selvføgelig stadig være personlige resultater. Jeg må bare vente lidt endnu og krydse fingre for den ligger sig godt i top :D
Som sagt er der flere mulige grunde.
Husk at det ikke længere er nok "kun" at logge sig ud fra sin google konto. Husk at sikre dig at du har slået personlige tipasninger fra.
How to do:
Opret en søgning på google > Klik på "Weboversigt" i øverste højre hjørne > Klik "Deaktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet"