Hej Alle Som nogen måske er bekendt med så laver jeg til tider eBrochurer - dvs. online brochurer / kataloger, e-bøger eller lignende. De er designet fra bunden og udviklet til distribution nettet eller digitale medier som en cd. Pt er markedet dog mere klar til en løsning hvor man publiserer en eksisterende pdf fil som et virtuelt flash katalog som fx. løsningen fra iPaper. Det er en alletides løsning som giver en flot visuel oplevelse. Jeg overvejer at tilbyde en lignende løsning, hvor man publiserer en pdf fil som flash katalog. Samme koncept som iPaper MEN med jeg vil gøre det i kombination med min nyindkøbte zoomserver, så det bliver muligt at uploade kæmpe billedefiler med mulighed for at zoome ind på den mindste detalje. Det giver jo en del fordele fx. ved produktkataloger etc. Mit stærkeste incitament er at jeg personligt mener at løsningen fra iPaper er for dyr. Man betaler et opstartsgebyr, en pris pr. side, og et månedligt abonnement. Skal man have ekstrafunktioner som mulighed for at indsætte links (eks. lave et link fra et produkt i kataloget til en web shop) så bliver det betragteligt dyrere. Min ide er at lave en simplere prisstrategi med et fast 1-gangsbeløb. Men mit primære konkurrenceparameter skal helst ikke være prisen. Jeg vil tilbyde en løsning der teknisk set er mere attraktiv. Personligt mener jeg der er en oplagt fordel i selv at kunne bestemme hvor meget der skal zoomes ind. Men jeg vil meget gerne høre Jeres respons før jeg går videre. Jeg vil ikke spilde en masse ressourcer hvis der alligevel ikke er et ordentligt potentiale i produktet. Jeg ser derfor meget frem til Jeres respons. Med venlig hilsen Morten Andersen |
Respons på potentiale i ny produktvariant
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)