Kære Aminoer I er altid flinke og rare, og håber derfor på at I også denne gang vil hjælpe mig og min partner Lasse Kjær (fra Amino). Vi har lavet en side hvor vi har samlet forhandlere af børnetøj og babytøj på nettet. Siden hedder ModeBarn.dk Pointen er at give dig, der leder efter baby- og børnetøj et overblik over markedet. Vi har ikke alle forhandlere med, men har taget de med vi synes er gode.
Giv os endelig lidt hård kritik af siden. - Hvad skal vi forbedre? - Hvad kan vi gøre bedre for at få besøgende videre i systemet og klikke sig ind på de forskellige butikker? - Savner du information?
Vi sætter utrolig meget pris på din tid – det kan hjælpe os rigtig meget. Siden hedder som sagt: ModeBarn.dk
Mange tak fra os Jens Jakob og Lasse |
Jeg synes egentlig det er en pæn side, men her får i lige et par skud fra hoften ;-)
- Alt for kedelige farver
- Ikke tilstrækkeligt billedmateriale til at fange
- Call to Action-knapperne på forsiden er grå (verdens kedeligste farve og mindst fængende farve). Ommer!
- Arbejd med jeres genkendelighed! I sigter efter et segment hvor der er stor chance for at besøgende vil vende tilbage på et tidspunkt. Brug nogen farver, lav et logo de kan huske, eller noget i den stil - det vigtigste er at de kan huske jeres service næste gang de skal shoppe børnetøj på nettet.
Det var lige hvad jeg umiddelbart havde at bidrage med, håber i kan bruge det.