Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i skruet op for AdWords budgettet?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg administrerer flere AdWords kampagner for mine kunder og jeg kan se at priserne for bestemte ord er steget voldsomt hen over nytår.

Så noget kunne tyde på at der bliver kastet flere markedsføringskroner i AdWords her efter årsskiftet (nyt markedsføringsbudget?) - er der nogen af jer Aminoer som også har skruet op for AdWords budgettet?

(Blot en lille trendforsknings ting)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:57
Vi har øget vores budget fra 9000,00 til 13000,00 pr. måned, da vi på flere søgeord var faldet til en andenplads eller ringere.

Dog skal det siges at vi i December har fjernet flere søgeord fra Adwords da vores normale placering var steget på flere søgeord. (tror ikke det hænger sammet ellers er der da vist noget galt)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 09:18
Forstår ikke hvorfor i satser så meget på AdWords, i skulle prøve de organiske søgeresultater, de giver langt flere kliks, og SEO er på længere sigt en del billigere en AdWords kampagner.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:46
Det er vidst lidt firkantet set Gethix, for det første kan man ikke sige at SEO er billigere end adwords, det kommer helt an på konkurrencen og mange andre ting.

Men lad os sige du havde en virksomhed der solgte et eller andet og du brugte 10.000 hver måned på adwords, disse 10.000 gav en indtægt på 100.000, ville du så ikke gøre det?
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:50
Mon ikke det hænger sammen med at Januar er lidt lavsæson for mange webbutikker, især set i forhold til julen?

Så skruer man lidt op for blusset, da man er villig til at betale lidt mere for de færre kunder der er at slås om?
Og endelig kunne man også forestille sig, at folk har bedre tid i januar, til at redigere sine kampagner.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:02
Helt enig, Ghetix

Til Michael:

Jeg forstår ikke, hvorfor du markedsfører www.bærbar.com i stedet for den originale www.notebookonline.dk?

Det må du da miste masser af omsætning på, når folk skal kæmpe sig igennem æøå domænet.

Mvh,

Christian

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:09
sjovt i tænker på den måde, må være produktet der sælges,,, Jeg skruer derimod op 2mdr. før jul. og skruger ned i jan, feb. og skruer op igen når det er forår i maj, april, og ned i sommerferien igen. (tøj salg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:49
"sjovt i tænker på den måde"
Biz: Jeg ved ikke om den var til mit indlæg. Det er såmænd blot en teori :-)

Jeg har forskellige grunde til at køre forskellige kampagner op og ned i bud, men jeg ser primært på omsætning kontra forbrug.

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:08
Jeg er helt på linie med biz.

I min branche kan det også bedst betale sig at annoncere når kunderne har penge og vil købe.

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:40
Dato: 04-01-2007 08:49:10 Forfatter:Karsten Nygaard
Så noget kunne tyde på at der bliver kastet flere markedsføringskroner i AdWords her efter årsskiftet

Jeg har lige tjekket mine adsense annoncer.

Indtægterne på annoncerne er nogenlunde fordoblet, så hvis man skal udlede en trend, så er det nok nærmere at google søger at udvide sit distributionsnet til flere hjemmesider ved at gøre det mere atraktivt at have google annoncer på siderne med stigende adwords priser til følge.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)