Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tiltrække trafik til community site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter,

Jeg har siddet et stykke tid og og arbejdet på et koncept til et forum, som ikke er et standard php-bb forum eller lignende. Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg får skabt bruger genereret indhold når sitet først er gået i luften. Har I nogle gode ideér til hvordan jeg får tiltrukket de første brugere som skaber trafik?

Det er et hygge projekt til at få lært nogle nye teknologier, så jeg har ikke så store krav til antallet af brugere, men jeg frygter at hele arbejdet vil dø ud hurtigt hvis der ikke kommer aktive brugere på hjemmesiden, og det så er det ligegyldigt at jeg har brugt tid på at lave nogle 'fede' features.

En idé ville være selv at oprette nogle fake indlæg, hvilket jeg meget nødigt vil ud i dag det virker meget uprofessionelt.

Håber nogle af jer Amino'er kan hjælpe.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:49

Har du et link til hjemmesiden så vi kan give feedback på hjemmesiden og forummet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 11:53

Den er desværre langt fra færdig, jeg prøver bare at komme med ideer til hvordan trafikken skabes når den engang kommer i luften, så ideen ikke bare dør hen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31

Der er vis ingen let vej normalt. , med vis du vil arbejde hårdt er der stor chance for succes normalt Smile

• Få venner til oprette sig der 
  • Blog nogle nyheder på siden
  • Få venner og familie til at oprette indlæg
  • Lav nogle konkurrencer
  • Lav selv et par indlæg for at starte en debat
  • Vis du har ekspertviden om noget skriv det,
  • gør det spændende at oprette sig og spørge dig
  • Vær nyskabende , lidt fræk måske oveni
  • links og atter links til siden , det er et evigheds arbejde , jeg og andre skrev i dette indlæg hvordan man skaffer trafik http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Det med fake indlæggene til opstart er mere udbredt end du lige tror, tror jeg ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)