Kære amino bruger jeg er i gang med et nyt koncept, og dertil har jeg brug for en firma, der kan opstille nogle fladskærm med mine salgsvarer og priser, hvis i der ude kender nogle firmaer der kan udfører det arbejde, ville jeg meget gerne have at i skriver deres hjemme side eller tlf nr så jeg selv kan kontakte dem, tak på forhånd til amino bruger. |
Jeg syntes det lyder som en opgave hvor du må have fat i flere firmaer alt efter hvor meget du selv har.
Normalt når virksomheder for stillet fladskærme op ejer de dem selv. Jeg er ikke sikker på om der findes et niche firma som måske kan tage sig af dette, men har ikke løbet ind i nogen. Det betyder at du må ud og købe eller leje hvis du ikke allerede har flere fladskærme på lager.
Jeg kan anbefale Zitech
Næste trin er hvad der skal vises.
Hvis du ikke allerede har noget færdiglavet præsentations materiale skal du have fat i en virksomhed der kan lave dette for dig. Her skal du alt efter hvilken løsning du vælger have fat i 1 til 3 firmaer.
Sidste trin er at lave aftale om hvor du kan stille dem op, og hvis du har økonomien på plads er dette den største opgave.
Det er muligt der findes et eller flere firmaer som kan klare flere af disse opgaver under samme tag, men jeg har aldrig løbet ind i nogen. Så til alle andre der tænker på at blive selvstændige er der her en niche gruppe uden synlig konkurrence.
En alternativ løsning kunne være at lave aftaler med butikker som Fona og elgiganten om at du betaler for at præsenterer dit produkt på de fladskærme de har stående i butikken. Hvis de er for tunge at danse med findes der rigtig mange små radio tv butikker som sikkert rigtig gerne vil tjene lidt ekstra på de fjernsyn som aligevel bare står i butikken.
Jeg har iøvrigt ofte set i storcentre at virksomheder bliver givet tilladelse til at stå på fælles området og lave reklame. Du kunne evt tage et center af gangen med et lejet tv fra zitech.
Nu ved jeg ikke om dit produkt er elektronisk, men hvis ikke kunne et billigt alternativ være en papir løsning som dem man ser på messer.
Hvis du er en seriøs spiller og vil have en komplet pakke hvor alt bliver ordnet vil jeg råde dig til at tage kontakt til en større reklame virksomhed.