Jeg vil lige stikke en lille finger i jorden og spørge Jer derude: Er der et marked for at rådgive folk med livsstilsrelaterede sygdomme/problemer? Jeg er uddannelt sygeplejerske og vil gerne starte en sygeplejerske klinik op. Jeg forhandler LR produkter i fritiden og tænkte om det kunne kombineres? (Synes jo Aloe Vera er en gave....) Rådgivningen kunne være til personer med overvægt, sukkersyge, hjertesygdomme og skade på bevægapparatet. Bor i et område af danmark, hvor der bliver længere til et sygehus. Har I nogle gode forslag, eller er det en død sild? På forhånd tak. |
Marked for livsstilsændringer?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Du har ret i at der er mange der snakker om det.... men jeg kan også være i tvivl om de vil betale. Hvad kan man forlange i takst osv... Tror egentlig at jeg først vil kontakte DSR. Måske de kan være til nogen hjælp... |
Jeg tror godt folk vil betale for rådgivning. Især hvis det drejer sig om overvægt. Du kunne prøve at sætte nogle forskellige rådgivningsmodeller op. f.eks. individuel rådgivning, grupperådgivning. Lav samlede forløb om hvad en rådgivning egentlig skal indeholde ud over det sædvanlige som kost og motion og find ud af hvor meget det vil koste hver enkelt ved hold på 4 - 6 -12 personer. Du kan jo altid starte med at udbyde det i din fridtid.. |
Jeg vil se om jeg kan starte med nogle seminarer om weekenden. Har på min hjemmeside opfordret til kontakt inden for bestemte persongrupper. Så må vi se. Vil alligevel lige kontakte Dansk sygeplejeråd. Er ikke interesseret i at miste min autorisation..... ![]() Tak for rådet |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)