Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af boligprojekt vha affiliate ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger dette ferieboligprojekt i Thailand, Hua Hin : http://www.blacklotus.asia/da/

Salget går sådan set fint nok, men jeg er interesseret i alternative annonceringsformer, og tænkte på om dette projekt kunne være egnet til en affiliate løsning ?

Jeg er ikke interesseret i at have noget med de tekniske løsninger at gøre, jeg er blot interesseret i at betale en sum penge for hvert salg der genereres.

Nogle der kan hjælpe med dette, eller andre indspark ?

Mvh

Jesper

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 10:33
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:52

Forstår ikke hvad du mener?  Kører han affiliate salg ??

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 11:03

Ok jeg misforstod nok dit indlæg, det jeg mente, var at han har nogle en rejse "søger" på siden.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:16

Ja ok...

Nej, men jeg søger en affiliate ekspert der kan svare på om man sådanne boliger er egnet til en kampagne. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:25

Jeg tror at salg af bolig og specielt når det er i udlandet bliver meget svært - Når man overvejer at købe hus tager man ud og ser flere huse før man tager en beslutning - Så der kommer til at være en meget lang vej fra klik til at man får sin kommision hvis der altså kommer et salg - Så jeg tror ikke at det vil være tiden værd for affiliates.

Nu ved jeg heller ikke hvor mange Danskere som tager til Thailand hvert år og det er nok også et meget lille del som overvejer at købe bolig i landet, men måske det ikke kun er Danskere som er din målgruppe?

Der ud over får du meget svært ved at finde et affiliate netværk som vil køre din kampagne, da jeg var hos et medie bureau i London forsøgte vi at lave en kampagne for et firma som solgte huse i Grækenland og Cypern, men uden held - Det bedste jeg kunne finde til kunden var de forskellige boligsider i England hvor vi betale et fast gebyr og kun en enkelt side tog betaling per klik. De kørte SEO og PPC kampagne i forvejen, men ville gerne udvide og have mere trafik og salg.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:22

Hej Rune

Tak for svaret. Jeg er enig i at tidshorisonten kan være lang, og selv om dette ene projekt jeg tænker på , ofte går meget hurtigt ( pga. den forholdsvis lille investering) , så sker salget jo heller ikke "online" som ved salg af alm. produkter på en webshop. Så der kommer vel også noget teknisk ind omkring hvordan man tracker de som rent faktisk ender med at købe.

Måske er det udelukkende muligt ved gensidigt tillidsforhold.

Øv - havde ellers været spændende at prøve på denne vis, da konverteringen har været rimelig høj, samtidig med at beløbet pr. salg også er interessant.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:11

Nillerrune:

Jeg tror at salg af bolig og specielt når det er i udlandet bliver meget svært - Når man overvejer at købe hus tager man ud og ser flere huse før man tager en beslutning

Ja, hvis man er slutbruger, gør man. Men man kan jo sælge det som en investering i stedet. Det er kun et spørgsmål om salgsteknik.

Nillerrune:

Så der kommer til at være en meget lang vej fra klik til at man får sin kommision hvis der altså kommer et salg - Så jeg tror ikke at det vil være tiden værd for affiliates.

Jesper Laugesen:

Tak for svaret. Jeg er enig i at tidshorisonten kan være lang, og selv om dette ene projekt jeg tænker på , ofte går meget hurtigt ( pga. den forholdsvis lille investering) , så sker salget jo heller ikke "online" som ved salg af alm. produkter på en webshop.

Ja, men et affiliatekoncept behøver ikke indebære, at salget foregår online; det kan sættes op som en lead-generator i stedet - f.eks. hvor du betaler et beløb for hver potentiel kundes kontaktoplysninger (email og især telefonnummer), og foretager salget face-to-face eller endnu bedre; over telefonen. Regnestykket skal naturligvis gå op, således at du kalkulerer eksempelvis 1 salg pr. 100 lead el.lign.

Jesper Laugesen:

Så der kommer vel også noget teknisk ind omkring hvordan man tracker de som rent faktisk ender med at købe.

Jep, det kan man betale sig fra (der findes askillige systemer til den slags).

Jesper Laugesen:

Måske er det udelukkende muligt ved gensidigt tillidsforhold.

Ja, det er alt salg.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:18

Hej Jesper

Tak for dine kommentarer.

Har du konkret kendskab om nogle som kunne være interesseret i at tage dette ene projekt ind som jeg har ( jeg ønsker ikke at køre det for alle projekter jeg sælger) - kun dette ene projekt.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har sendt tråden, til dem jeg kender, der arbejder med den slags - de tager kontakt hvis de er interesserede.

VH. Jesper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)