Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtag firma

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

For at gøre en kort historie rigtig lang så tager jeg den lige fra starten af.

Jeg er udlært tømrer. Arbejder som stillads arbejder i øjeblikket, og har engenligt tænkt mig og gøre dette i et stykke tid endnu.

Men nu kommer mit "problem". Min svigerfar har igennem rigtig mange år haft sit eget gulvsliber firma. Der er ingen ansat. Da han nu er blevet slidt og ikke rigtigt kan mere, så spurgte han mig, om det ikke var noget og overtage firmaet.

Ville gerne kører firmaet ved siden af mit stillads job, intil der kommer lidt gang i den med slibningen. Er det noget rod? Eller kan dette også løses? 

Det vil jeg rigtig gerne! Skal intet betale for maskiner, skønt der sikkert er for et par 100,000 kr. Intil nu har jeg kørt i min egen person bil, når jeg har slebet gulve for ham.

Mit spørgsmål er nu- Hvad gør jeg!? Aner virkelig intet om at være selvstændig! Skal også have fat i en varevogn (bare en billig en)

Er virkelig på bar bund, aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte!

Leder vel engenligt efter en "brusanvisning" i at starte sit eget firma.

Håber virkelig i vil hjælpe, brænder meget for det her.

På forhånd tak.

Hilsen Andreas Pedersen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:15

Først Velkommen på Amino

Du finder rigtig meget info om alle emner her, søg på de nøgleord du går efter eks. opstart, moms, skat, og meget andet.

1 lille råd eller to.

Den varevogn du køber må ikke være for billig, da du så ofte vil opleve defekter ved den og derfor mange rep. omkostninger, men heller ikke så dyr at den stjæler dit overskud.