Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavns konkurrence - Vind 2500 kr.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter godt forbillede fra engodsag.dk, har jeg nu også behov for lidt hjælp til et godt domæne navn.

Det drejer sig om en side der vil beskæftige sig med personlige pleje produkter til mænd.

Det vil sige at der vil være en masse forskellige artikler og lignende omkring pleje produkter til mænd, det kunne for eksempel være hårpleje, hudpleje, kropspleje barbermaskiner og lignende.

Det vi mangler et velklingende og ordret navn som kan bruges i DK såvel som i europa. Derfor udskriver vi nu denne konkurrence, med en præmie på et gavekort til personlige plejeprodukter.

Kravene:

- Mellem 4-8 bogstaver

- Navnet behøver ikke at have relation til personlig pleje, men det ville være en fordel.

- Domænet skal være frit i DK, NO, SV, DE og benelux landene. (www.http://speednames.com/search.asp)

- Navnet skal være nemt at sige og stave.

Send jeres forslag i en PM eller i en mail til jesper@tenderz.dk

Det endelig navn bliver offentliggjort i denne tråd.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:21
Tak for alle dine mange fine svar.

Jeg minder igen om at siderne skal være fri i de fleste europæiske lande...

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:38
.. og det oplagte gaynproud.dk er taget?

Go' vind med konkurrencen, med mindre det er et reklamestunt for omtalens skyld ligesom engodsags er.

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:34
Manwell.dk
Wellman.dk
Wellmen.dk
Menwell.dk

Noget for dig?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:29
Så er navnet valgt. Navnet blev MADEFORMEN.dk...

Tak for alle de gode forslag....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Du bør afgjort ikke skrive domænet sådan! Jeg læse det som "Made - formen". Bør skrives MadeForMen.dk, og overvej at købe det som www.made-for-men.dk. evt. blot mfm.dk.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:03
Helt enig med Jonathan, første gang jeg så navnet forstod jeg det slet ikke :) Men nu hvor Jonathan har skrevet det ud så kan jeg bedre se ideen med navnet :)

Held og lykke med firmaet

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:06
Man har åbenbart også endnu en gang valgt at ignorere sine egne krav (4-8 tegn). Det er lidt irriterende at man sidder og bruger tid på at finde nogle navne der opfylder samtlige krav, for blot at finde ud af at konkurrenceudskriveren faktisk ikke har tænkt sig at gennemtrumfe sine egne krav. Det er simpelthen for latterligt...

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:15
Hej Uffe,

Du må meget undskylde at vi har været nødt til at tilpasse kravene, men vi ved vel alle som iværksættere at selv om vi sætter meget høje krav er vi nogen gange nødt til at tilpasse os. Der var desværre ikke ret mange af de forslag der kom ind der holdt sig inden for kravene og har heller ikke selv kunne finde nogen. Derfor måtte jeg udvide søgningen og fandt dette.

Nu da jeg har registereret kan jeg også fortælle at i registrering kommer det indenfor kravene.... made4men.dk bliver det endelig navn. Det andet bliver også registreret, men mest for at folk har mulighed for at misforstå.

Men jeg vil gerne sige tusind tak for hjælpen til at alle de gode forslag, og alle de har afgivet forslag får hermed et tilbud og 20% på et evt. senere første køb når siden åbner.

Interesserede af dem der forslog kan skrive en mail til mig på jesper@tenderz.dk       

Mvh.

Jesper Hvejsel

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)