Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dominos Pizza Franchise

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må desværre ikke oplysne nogle tal, men kan sige at lønnen er forkert....

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:28
...har selv udviklet franchise koncept - der virkede ret godt ;-)....specielt velegnet til hurtig og vedvarende ekspansion. Men det kræver en gennemgang af den potentielle udbyder, aå kontakt mig gerne hvis i vil vide mere;-)

/Michael

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 12:25
Hej Martin!

Hvorfor domino pizza!

Jeg er ved er ved at færdig udvikle og foretage diverse ændringer på et nyt pizza Franchise.

Konceptet bærer på at man sælger billigere pizza til kunder der er MEDLEM

Konceptet er blevet testet "DET VIRKER" 

Dog er der visse ting Menuen og medlemskabs funktionerne der skal ændres, så kører det!

Billige pizza tænker du/i? sikkert så tjener man jo mindre = Korrekt

Men med de rigtige maskiner der er udviklet til pizza industrien, behøver man teoretisk kun en der ligger ingredienser på pizzadejen og på den måde spare, en del i lønudgifter.

og hvorfor have biler til udbringning? de giver kun hovedpine og P-bøder. Scootere er mere effektive, man kommer hurtigere frem og Jeg har fremstillet en pizzabox der kan rumme 14 pizzaer + drikkevarer

Så hvorfor tage et Franchise når man kan være med til at udvikle et, med internationale muligheder?

Konceptet kan udvikles så Nuværende pizzariaer kan få suplerende ordre.

Eller man kan åbne en "INSTORE"

Der er mange muligheder, indtil projektet er FASTLAGT

Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:48
Hej allesammen

Jeg kan se i snakker om lån ang opstart af pizzaria. Jeg kom på en lille tanke jeg ved dog ikke hvor smart det er, men hvis man skal optage det her store lån kan det så være en ide at optage lånet i CHF, og bagefter sætte dem i en tyrkisk bank med en rente tilskrivning på 18% på den måde har du renten med dig hvergang og den øger gradvidst din forume og det er en god måde at lave et lån på.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 14:58
Det er vel lidt svært at sætte pengene i en tyrkisk bank, hvis de skal bruges til indskud, og grunden til at renten er så høj er vel i øvrigt inflationen, så dine penges værdi reduceres hvert år. Endvidere er den tyrkiske valuta vel ikke linked til CHF, så du får også en massiv valutarisiko.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:13
Hej alle,

Til dem der har erfaring med franchise - Kan det generelt kun betale sig, hvis man selv arbejder fuld tid i butikken? Lad os tage Dominos som eksempel.

Jeg kunne forestille, at man var franchise tager, men havde en butikschef, til den daglig ledelse - Men er der overhovedet økonomi til det?

Bare af ren nysgerrighed.

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 21:22
Hej Nikolaj.

Efter 13 år i hotel og restaurationsbranchen, vil jeg sige at det altid er en fordel i denne branche at være til stede i butikken selv. Men selvfølgelig er der steder der kan køre uden din daglige arbejdskraft.

F.eks. er der nogle Sunset restauranter der er franchiset, uden at "ejeren" er en del af den daglige drift. Så det kan lade sig gøre, dog vil jeg ikke anbefale dig at gøre det indenfor hotel og restaurationsbranchen. Hvis du gerne vil have mit synspunkt uddybet, sender jeg dig gerne en privat besked:-)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:39
Hej Rasmus,

Lad os bare tage en PB snak - Er lidt nysgerrig:-)

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 21:45
Hej Nikolaj.

Har sendt dig en PB

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:53
Snart åbner MAX fra sverige deres første hamburgerrestaurant i danmark. MAX blev etableret i sverige inden "Den Gyldne Måge" (McDonald) og de er nu på 5. år i træk udråbt som dem med den bedste mad.

De har det koncept at MAX står for alt. Hvis man starter en MAX, så bliver man restaurantchef med mulighed for % i overskudet af restauranten. De står for ALT med at finde placering, osv. Så det er en lidt anden form for franchise..

Jeg tror at MAX vil kunne få en stor fod inden for i danmark. Jeg vil tilhvertilfald stå som én af de første kunder ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)