Endvidere skal du være opmærksom på at du med stor sandsynlighed har duplicate content på din side. |
Jes T:
Der er mange der har lavet linkkataloger. Blot søge på "linkkatalog" herinde.
Endvidere skal du være opmærksom på at du med stor sandsynlighed har duplicate content på din side. |
Der er mange der har lavet linkkataloger. Blot søge på "linkkatalog" herinde. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja, Amino har også virkelig sparket røv for mit vedkommende. De første 6-12 måneder jeg var på, sprang mit site fra side 22 til side 2. Og i dag ligger jeg i nederste halvdel af side 1. Og det er ret begrænset, hvad jeg har foretaget af SEO og ikke mindst linkbuilding :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu ved jeg ikke helt om det er rigtigt - vi har masser af inbound links andre steder fra end Amino - men jeg HAR dog opdaget at rigtigt mange her fra Amino besøger vores sider - fra Amino. At søgemaskinerne også gør er jo bare dejligt. Afsendelse af fakturaer - EAN, Print og Email. Gratis oprettelse, ingen forældelse. - FakturaService.dk |
Tak Niels. Jeg vil prøve at kigge på det! venligst Jes
|
Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol
Ups. Ja den havde jeg ikke rigtigt tænkt over. Må hellere få dem slettet, hvis jeg ikke kan have "noindex" eller "nofollow". Tjekker det med det samme Tak for rådet Venligst Jes |
Du får lige et mere... Sørg for at få lavet søgemaskine venlige URL'er. F.eks. burde /index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=2 i stedet hedde noget a la /Property-Management-service.php Der findes mange plugins til Joomla der kan gøre det for dig. Installér f.eks. sh404SEF |
Jeg ved det godt Har kæmpet med det i et stykke tid nu! Hvis jeg slår "Search engine friendly URL" til, så bliver min hjemmeside til ren tekst og min template forsvinder. Og jeg kan slet ikke finde rundt i "mod_rewrite". Så jeg gav næsten op. Kan det have noget af gøre med jeg bruge one.com? Havde en anden hjemmeside ved en anden host før, og der kunne jeg godt slå den funktion til. Men jeg vil lige tjekke dit link du sendte Igen tak for hjælpen Jes |
Det du gør for at få rene url'er i joomla er at åbne din ftp - i roden af din side finder du filen der hedder htaccess.txt den omdåber du til .htaccess Der efter går du ind i administrationen og under website - konfiguration - og der slår du alle seo-indstillinger til "ja" Jeg har aldrig brugt mod_rewrite - Hvis du har spørgsmål siger du bare til :-) |
Venlig hilsen - Martin G. Larsen