Jeg overvejer stærkt at få syet kosmetik tasker i Kina, da jeg synes der er en mangel på nogle farvestrålende, praktiske og unikke.
Jeg har selv designet en, som jeg er meget tilfreds med, men hvordan kommer jeg videre fra design til at få den produceret?
Er der nogen der har erfaringer på dette område? Og hvad hvis man får dem produceret i Kina, hvad sås med told?
Hej
Jeg har en fabrik i Polen som hurtig kan fremstille kosmatik tasker - Jeg får mine produkter fra firma til Danmark hver 14 dage og prisen er ikke højer end i Kina.og vi kan faktisk få prøver frem på mindrer en en uge.
Jeg kender en leverandør der producere tasker, nu har jeg ikke meget forstand på kosmetik tasker, men vi har produceret en masse sportstasker, rygsæk osv... som vi er rigtig tilfredse med hvad angår pris og kvalitet. Du kan prøve at kontakte Image Clothing på Østerbro. De har egen produktion i udlandet og et kontor i Kbh. Deres priser er konkurrencedygtige og kvaliteten i top. Her behøver du ikke selv sørge for importen, transport, told osv.. det gøre de nemlig selv, så det er en fordel hvis man handler med dem. I Kina er der masser af fup-firmaer, dem skal du passe på, vi er nemlig selv blevet snydt flere gange.
Så har jeg sendt dem en mail. Det er i hvert fald et forsøg værd og se hvad de kan tilbyde
Jeg har kontakt til en producent i Kina, og ved at det er en stor chance at tage. Men hvis jeg vover mig ud på egen hånd, vil jeg ikke investere mere end jeg kan tåle at tabe selv om det ikke ville være sjovt!!!
Der er kommet rigtig mange gode tips herinde, men det er efterhånden svært at vide hvor man skal begynde!
Men tak for hjælpen til dig og i øvrigt til alle der skriver:-)
Nu ved jeg ikke hvor mange tasker du skal have produceret, men i Kina kræver de min. bestilling på flere tusind enheder når det er specialproduktion, så det skal du nok være opmærksom på. Hvis du køber mindre partier så vil de typisk kræve 100% forudbetaling og det skal du passe på med, vi har selv haft en masse dårlige oplevelser med det.
Nu ved jeg ikke hvor mange tasker du skal have produceret, men i Kina kræver de min. bestilling på flere tusind enheder når det er specialproduktion, så det skal du nok være opmærksom på. Hvis du køber mindre partier så vil de typisk kræve 100% forudbetaling og det skal du passe på med, vi har selv haft en masse dårlige oplevelser med det.
Held og lykke..
Vh
Jonas
Som jeg tidliger har skrevet er løsningen at få lavet en prøve hos vores firma i Polen det koster ikke noget og her binder man ingen penge.
De laver gerne en vareprøve og her kan man få fremstillet det man ønsker.
Vi får lavet sport tasker med firma logo for under 30.00 d kr. og vi har dem inden for 2 uger?
De laver Toilettasker i dag men har du et spicel ønske laver de det gerne for dig..De laver et kanont flot arbejde.