Er der en forskel på om jeg skriver knivsliber eller knivslibere, det første er indeholdt i det sidste. Knivslibere er suværent det ord jeg sloges mest med at få op af rangstigen, sikkert fordi der er så mange der sælger noget som de tror kan bruges til det, Jeg har desværre været nødsaget til at invistere i mange af disse bogstøtter der sælges som knivslibere, udelukkende for at lave en ordentlig test af knivslibere.
Er der nogle omveje så man kan få enkelter ord længere op, uden at skulle betale google i dyre domme for at komme foran.
Egentligt skal jeg også ha set på om min forside er fangende nok, men det er jo en helt anden tråd, jeg forsøger mig at holde den så konkret som muligt, uden for meget flower power Hilsen den skarpe. |
med eller uden e
- 1
Hej Michael, Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit indlæg rigtigt, men here goes: Ja for det første er der stort set ingen, der søger på knivslibere i forhold til knivsliber (se evt. her), og for det andet vil en tekst, der indeholder mange forekomster af ordet knivslibere (med e i enden) teoretisk set altid rangere højere på ordet knivslibere, end en tekst fyldt med forekomster af ordet knivsliber - Det ene udelukker dog ikke det andet; dvs. en tekst om eller en hjemmeside, der udelukkende omhandler ordet knivsliber, kan også rangere på ordet knivslibere og omvendt. Ja du kan søgeoptimere din hjemmeside - men om det er en omvej, ved jeg nu ikke. Det er nærmere masser af arbejde. Uden at være en fræk, og med en antagelse af at mighty-sharp.com tilhører dig, virker det ikke som om, at du rangerer på nogle af ordene? ![]() Vh. Jesper |
jeg har også gjort mere ud af knivslibning og slibning af knive, slibning af frisørsakse. altså service delen. Ved knivslibere der er jeg på side 2, og knivsliber langt tilbage, også derfor jeg spurgte om hvad jeg skulle lægge vægt på. hvad der vægtede mest med eller ude e *SS*. Når det kommer dertil Jesper så er man ikke fræk men ærlig, det er jo det man kommer længst med :-) |
Hvis jeg var dig, ville jeg forfatte nogle artikler om knivslibning, hvor du anvender begge varianter af ordet (med og uden e) uden nødvendigvis at favorisere den ene eller anden form i nogle af artiklerne, men i stedet blot skrive dem som det falder dig ind, og virker mest naturligt. Forfat artiklerne med en keyword density på 2% - 5%. Artiklernes titles og overskrifter skal naturligvis også indeholde nøgleordene. Lav evt. en underfolder på din hjemmeside, der hedder /knivsliber og saml artiklerne heri. Linkbuild til artiklerne med en ankertekst der hedder knivsliber og knivslibere evt. apex knivsliber i en rum tid, og så skal det nok komme. VH. Jesper |
Hej Michael Som de andre så fint påpeger er det to forskellige ord, osv... og som der bliver skrevet så er knivsliber, absolut det mest brugte ord: http://www.google.com/insights/search/#q=knivsliber%2Cknivslibere&cmpt=q Det ser også ud til at du er godt igang med linkbuilding (især her på Amino :-) ). Men hvis du virkelig skal have noget ud af alle din anstrengelser, bør du også kigge ind på den tekniske del på dit website. Der er alt for mange ting der ikke fungerer SEO´mæssigt, hvilket modarbejder dit mål i så høj grad, at det er temmelig op ad bakke. Dertil skal det så lige siges, at der er set mange sites der rangerer højt, men ikke burde.... Men du bør tage et kig på det, det betaler sig. Forøvrigt, interessante artikler omkring det at slibe knive, overvejer at købe hos dig :-) God vind /Lars
|
Hej Lars Altid godt med potentielle kunder :-). Kan du give mig et eksempel hvor mit site halter rent teknisk, SEO mæssigt. Jeg har lavet lidt CMS der passer lige til mit behov hvor jeg kan ændre metatags mm. Men der er helt sikkert langt igen, for jeg har altid gået op i den rent tekniske med et site, desværre har SEO og det grafiske aldrig stået højt på min agenda. Men heldigvis er jeg videbegærlig, så alle de ledige stunder der måtte blive, bruger jeg på at suge ting til mig. Jeg vil helst lave sitet selv, det har jeg det bedst med, godt nok har jeg så aldrig fri, men hva faen jeg hygger mig med det når knægten sover, og alt er klart til at sende ud. Mit site var på side 3 for lidt over et år siden, med knivslibning slibning af knive og slibning af frisørsakse, og nu ligger jeg i toppen på side 1, det er jo det jeg primært lever af, det havde stået skidt til hvis det kun var knivslibere. Knivsliperen skal jeg ha med derop,. for jeg forhandler den suværent bedste af slagsen, Var det her knivslibernes Le-mans, så var den her 3 runder længere fremme end nummer 2 :-). Hvis du overvejer at købe, så send mig en kniv med returporto, så kan du se hvad der venter dine knive :-)
Mvh. Michael |