Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring til 170 kr?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg overvejer at starte et rengøringsfirma
som udfører butik og kontorrengøring samt trappevask. Prisen er på 170-220 kr. Det eneste problem jeg har er at jeg ikke ved hvor jeg finder kunder?

Er der nogen der kan hjælpe?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:41

Hvilket område arbejder du indenfor?

Jeg ville annoncere i lokale medier og ved at udnytte mit netværk. Hvad med rengøring for private? Jeg kender mange som efterhånden er ved, at være trætte af at "spilde tiden" på det - heriblandt mig selv.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:45

Hej Ysing

For at få kunder til trappevask, kontorrengøring og ejendomsservice kan du gøre flere ting.

Reklamebreve direkte til formændene for boliforeningerne (trappevask og ejendomsservice )

Annoncere på De gule sider og krak ( til både kontorrengøring, trappevask og alle slags rengøring )

Ringe rundt ( må du ikke gøre til boligforeningerne da det er private mennesker , og foreninger )

Lokalannoncer i aviser ( giver ikke så meget )

Og flyers i supermarkeder på opslagstavler.

Udover det , er fantasien din eneste grænse. God fornøjelse

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:32

Hej!

Du kan købe adresser til alle andels- og ejerbolig foreninger og bruge rigtig mange penge på at sende en reklame ud til, men du skal bare huske på at en formand modtager 20 reklamer om ejendomsservice hvert år og efterhånden er der mange som køber de samme adresser og min erfaring viser at det ikke kan betale sig mere.

Du kan også vælge at arbejde som underleverandør som ligger på de 150-160 kr. alt efter om det er ejendomsservice eller rengøring og så slippe for at bruge penge på at jagte kunder. Anders Andersen, ISS, Elite-miljø og AliancePlus bruger alle underleverandøre.

Med venlig hilsen

Peter Hougaard

Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:59
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)