Hej. Jeg har fået tilbudt et internationalt domæne fra een der fandt en af vores internationale hjemmesider i samme markedssegment og skulle i den forbindelse oprette mig som bruger hos moniker.com. Det viser sig, at jeg ikke kan udføre operationer da det hemmelige spørgsmål ikke kommer frem i dropdownlisterne - i stedet vises et andet spørgsmål 2 gange. Er det bare mig der er uheldig eller har de ikke check på tingene? Hvordan er det at flytte domænet væk fra moniker og til egen host? Venlig hilsen, Christian |
Hej,
Moniker er et anerkendt og troværdigt domæne-selskab, der er en del af Oversee.net selskabet, der bla. også har Snapnames, en af de største backorder-selskaber i verden.
Nu er det et stykke tid siden, at jeg sidst har anvendt Moniker, men såvidt jeg kan huske, så skal man i kontrol panelet krydse af/markere de(n) domæne(r) du ønsker at flytte ud og derefter klikke på "transfer out" knappen og følge det der efterfølgende kommer frem.
Når det er sket modtager du e-mail med "auth. code" som du skal anvende hos det registrar du flytter din domæne hen til.
Held og lykke med det.