Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens affiliate tip

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Det er ungdomsslang for virksomheden tradedoubler :-)

Tak for det :-)

Jeg læser lidt på deres side :-)

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:20

Nicolaj Thomasen:
manglede f.eks. Telenor i vores prissammenligning på mobilt bredbånd og ADSL bredbånd, men løsningen var at hente deeplinket hos Kelkoo.

For pokker, du er en kreativ mand :o)

Super tip!

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 22:23

deeplinking - hvad betyder det...?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:30

igang:

Nicolaj Thomasen:
manglede f.eks. Telenor i vores prissammenligning på mobilt bredbånd og ADSL bredbånd, men løsningen var at hente deeplinket hos Kelkoo.

For pokker, du er en kreativ mand :o)

Super tip!

Tillykke med din nye hjemmeside Big Smile

Lige et par tips...

Sørg for at sløre dine affiliatelinks, der findes sikkert et Wordpress plugin, der kan omdanne et affiliatelink til din egen URL.

Undersøg om du kommer i problemer med domænenavnet, nu der er et mobilmærke med det navn: myPhone 6691 Dual Sim

Hent MobilTjek programmet hos Partner-Ads Wink Normalt giver den 50 øre pr. klik, men jeg har lige sat den op til 1,- kr. pr. klik en uge frem. Du kan deeplinke til alle undersider, også forhandlere, som i tilfældet her med Kelkoo.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:32

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:45

Nicolaj Thomasen:

Tak for det. Nu har var der gået så meget kaffeklub i den med dem der er inde over, at jeg bare måtte i gang. Den bliver forhåbentlig ret hurtigt, en hel del vildere :o)

Jeg har siddet og luret på det med at skjule affiliate links, og det er næste "projekt" når iPhone 4 priser er online. Jeg er ikke helt sikker på hvordan den skal skæres, men jeg må prøve at kigge på plugins.

Nu er det jo ikke fordi planen var at linke til dig, men den sover jeg lige på. Der kan jo være nogle fordele her i starten, jeg ikke lige kan få øje på nu  Big Smile

Jeg var faktisk ikke klar over at der var sådan en telefon. Jeg må nok også lige sove på, om det kommer til at give problemer. Mest fordi jeg ikke kan rådføre mig med min "domæne ekspert" før i morgen :o)

EDIT: Og hvad er det egentlig der sker for den myPhone? Det er jo en gammel Sony Ericsson som jeg ikke kan huske modelnummeret på, med et andet navn, men stadig med VGA kamera.. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:34

igang:

Nicolaj Thomasen:

Nu er det jo ikke fordi planen var at linke til dig, men den sover jeg lige på. Der kan jo være nogle fordele her i starten, jeg ikke lige kan få øje på nu  Big Smile

Der er både fordele og ulemper! En af fordelene kunne være, at hvis du ikke selv vil sammenligne priser uden abonnement, så kan du sende de kunder over til mig. Du kunne også hente Telenor linket hos mig istedet for Kelkoo, hvis du vil have den med i sammenligningen med abonnement.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 23:47

Nicolaj Thomasen:

OpretAlt.dk:

deeplinking - hvad betyder det...?

http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_linking

Det betyder at man kan linke til annoncørens undersider og stadig modtage afregning.

Taak for forklaringen...det er da smart.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:50

OpretAlt.dk:
Taak for forklaringen...det er da smart.

Det er det de unge vil ha' :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:14

Jeg har valgt at nøjes med Telenor og Wupti fra Kelkoo, hvilket bringer os op på samlet 33 forhandlere indenfor mobiltelefoner, taletid og bredbånd. En nyhed omkring det, blev der også plads til: Wupti.com på Mobiltjek Smile

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)